- 417 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVENİ SEVERSEN PİŞMAN OLMAZSIN...
SEVENİ SEVERSEN PİŞMAN OLMAZSIN...
Saygıdeğer gönül dostlarım. Sevgiler, selamlar sunarak konuyla ilgili paylaşımlarım devam ediyor. İnsanoğlunun hayatta özveriyle üzerinde durup beklediği saygı ve sevgidir. Bunun devamında merhamet ve hoşgörü de mevcut olmalıdır. Çünkü bunların birleşimleriyle huzur ve mutluluk yakalanır. Benim de şahsi görüşüm: Seveni seversen pişman olmazsın diyorum.
Nice karşılıksız sevenlerin sevgileri, aşkları hüsrana uğramıştır. Bir genç sizi seviyorsa aradığı özellikleri, güzellikleri bulmuş demek ki. Belki görünüş tipi sizin hoşunuza gitmeyebilir ama.. Ruhuna, özüne indiğinizde huyunun güzelliğiyle belkide gurur duyacaksınız. Aile büyüklerinin düşüncelerine de saygı gösterilmeli. Şıp sevdi sevdaların akıbetinde neler olacağı bellidir.
Güzellik, özellik Yaradanın kullarına verdiği lütuftur. Sizin çirkin dediğiniz başkalarının en güzelidir. Yuva oluşumunda güzellik ikinci planda bırakılmalı. Çünkü güzel doğan güzel ölemiyor. Vücudumuzun zamanla yıpranacağını hesaba katmalıyız. Göstermelik güzelliklere kanmamalıyız. Doğuştan güzel olanlar bile zaman akışında çirkinlikten tanınmayacak haller alabiliyorlar.
Seveni severseniz o size ömrünü adayabilir. Aklınıza gelmeyen hediyeler sunarak sizin özel günlerinizde gönlünüzü almasını becerir. Çünkü sevgiler fedakarlıkla barışıktır. Ulaşması da kolay olur. Senin çok değer verip de karşılık göremediğin insanın yüzünden gençliğinin harap olabilir. Sevgilinin senin sevginden haberdar olmalı ki sana olan güvenini artırabilmelidir.
Her seni seviyorum diyene de kanmamak lazım, Nice yalancı, sahtekarlar var. Bin bir umutlar vadederek sizin gönlünüze mekan kurduktan sonra da
ikiyüzlülüğünü sergileyerek her türlü şeytanlıkları düşünenlerin insanlığından bile şüphe ediyorum. Sevgi dalga geçilecek bir olay değil. Yüreğimizin sesi dışarı yansıdıkça bunu alaycı şekilde telaffuz etmek rencide etmek gibidir.
İnsanların onuruyla oynanmamalıdır. Sevenin sevgisini sınamak gerekir. Örneğin size en değerli kalıcı hediyeler sunuyorsa, bir ömür boyu mutluluğu yürütebilecek hayaller kurabiliyorsa, sizi sevdiği gibi aile yakınlarınızı sevip, saygı gösteriyorsa, sizi başkalarından kıs kanabiliyorsa, sizden sağlık dışında başka bir umudu , beklentisi yoksa .. işte böyle düşünene güvenin.
Sevgi örneklerini aşkın deryası kitabımdan damlalarda sunmaya çalıştım. Baskıya hazır olan eserlerimi bölümler halinde paylaşıma sunuyorum. Sev beni, seveni sev konulu şiirler içtenlikle yazıldı. Her sevdalı gönüllerin bunları hissedeceğinden eminim. Gençlerimiz öncelikle eğitimlerini tamamlayıp ekmeğini eline aldıktan sonra yıldızının barışacağı kişiyi araştırmalıdır.
Birden fazla sevgiliyle düşüp kalkanların akıbeti hüsran olmaktadır. Sizin hoşunuza gitmeyecek davranışları başkalarına da yapmamalısınız. Sevenin sevgisine anlayışla yaklaşırsanız, dostluğu da, mutluluğu da yakalama sansı
olur. Aksini yaptıkça çevrenizde ki size değer veren insanların güvenlerini sarsmış olursunuz. Bir ömür boyu mutluluğu tadabilmeniz ümidi ile hoşça kalınız, dostça kalınız. Allah dünya ve ahiretiniz için en hayırlısını nasip etsin.
***** SEVENİ SEV *****
Gönlümden geçeni sana yansıttım,
Ruhu rahatlattım, kalbi ısıttım,
Aşkın deryasın da taştım,azıttım,
Seviyorum seni, sende sev beni.
Dilimden iltifat sana yol alır,
Beynim dalgalanır,hücreler kalır,
Sevda denizinde tek seni bulur,
Seviyorum seni, sende sev beni.
Karşılıksız bir şey hiç tat vermiyor,
Hayır sözcükleri akıl almıyor,
Sana olan hissi kimse bilmiyor,
Seviyorum seni, sende sev beni.
Gözüne, kaşına çoktan hayranım,
Evet dersen eğer olur bayramım,
Arzuyla tutuşur, yanar her yanım,
Seviyorum seni, sende sev beni.
Beşikten mezara sadık kalırım,
İhtiyaç olanı her an alırım,
Cahilce yaşamam Zeki olurum,
Seviyorum seni, sende sev beni.
***** S E V B E N İ *****
Niyeti açıktır aşkım kükrüyor,
Beynime, kalbime sevda yüklüyor,
Çiçek bahçesinde gönlüm bekliyor,
Sevgini kanıtla kandırma beni.
Nişana, nikaha hazırım hazır,
Düğün yapılınca sağlanır huzur,
Arayı bozmasın fesat ve hınzır,
Hasretle, özlemle yandırma beni.
Elhamdülillah her an sürer inancım,
Yan gözle baktırma, artsın güvencim,
Yaşlı da sayılmam, tığ gibi gencim,
Deli divaneye döndürme beni.
Hayatın gerçeği güzellik dolu,
Yeşil ışık yak da kapatma yolu,
Mağdur olmamalı Allah’ın kulu,
Umutla yaşarken söndürme beni.
Zalimlik katıdır, sevgi yumuşak,
Zeki sevdiğine oluyor uşak,
Sorunlar çözülür karşılaşırsak,
Araya buz yığıp dondurma beni.
Ispartalı Zeki Çelik TÜRKİYE İLESAM il temsilcisi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.