- 1111 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Hayatın Dengesi
Bazen paranız vardır yemek yiyemezsiniz, kilo sorununuz engel olur ya da tansiyon , şeker gibi hastalıklar! tatlılar önünüzden geçer gider! dönüp "ver şurdan bir kilo baklava" diyemezsiniz.Bazen de paranız yoktur almaya, yine geçer gidersiniz canım tatlıların önünden.
Bazen paranız vardır giyinemezsiniz! fiziğiniz musait değildir! kendinize giyecek bir şey bulamamaktır üzüntünüz! oysa manken gibi kızların, kadınların da parası yoktur almaya!
Bazen eviniz şahanedir ya, vakit geçirmeye dostlarınız yoktur! iş güç derken zamanınız yoktur sevdiklerinizi davet edip sohbet muhabbet etmeye! ya da tam tersi dostlarınız vardır eviniz musait değildir. Eşiniz yanınızda, çocuklarınız büyümüştür, gezip tozmayı canınız istemez! oysa yıllarca bu günlerin hayalini kurmuştunuz!
Hayat herkes için aynı denge içinde! zenginlerde aç! mankenlerin hepsi zayıf kalmak adına belkide doya doya yemeyi unuttu, abur cubur yiyecekler fiziksel dengenizi bozdu ve obozite oldunuz, tek bir elmalı kurabiyenin son tadını hatırlayıp ne güzel şeydi dediğiniz oldu! sevenler kavuşamadı, kavuşanlar anlaşamadı! ayrılanlar mutlu olamadı, beraber tahammul edilen hayatlar kaldı bozağımızda düğüm düğüm...
Doğada eşitlik böyle devam edip gider, kimse zengin değildir, kimse yoksul! birinin gönül zenginliği, diğerinin mutsuzluğu dengeler. Birinden biri eksiktir ne yaparsanız yapın! tam olamaz! ya para, ya mutluluk! ya güzellik, ya akıl! ya da şanş! Bir bütünden parçalarına ayrılır dünya, herkes bir, herkes aynı....
m-jgan