- 722 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
" KOCA BİR YIL SESSİZCE HOŞÇA KAL BİLE DEMEDEN GEÇİP GİTTİ AVUÇLARIMIZDAN. KİM BİLİR NE ACILAR NE SEVİNÇLER YAŞANDI ONUN ŞAHİT OLDUĞU BİZİM FARKINDA OLMADIĞIMIZ "...NİZAMİ MERT...
" KOCA BİR YIL SESSİZCE HOŞÇA KAL BİLE DEMEDEN GEÇİP GİTTİ AVUÇLARIMIZDAN. KİM BİLİR NE ACILAR NE SEVİNÇLER YAŞANDI ONUN ŞAHİT OLDUĞU BİZİM FARKINDA OLMADIĞIMIZ. AŞK HÜZNÜNÜ İÇİNDE YAŞADI YÜREĞİN SICAKLIĞINDA, FARKINDA BİLE OLMADI SEVİLEN, BAKIŞLARINDA DÜNYA HAKİMDİ, ONSUZ SABAHLADI KAÇ GECE AŞK,ŞARKILARIN SÖZLERİ BOZULDU MÜZİĞİN TINILARI DEĞİŞTİ VE BÖYLECE UÇUP GİTTİ YAŞAMIN AVUÇLARINDA KOSKOCA BİR YIL. " BOZULMUŞ YÜREKLER AŞK EVSİZ KALMIŞ/ AKIL BAŞKA YERDE FARKINDA DEĞİL/ MENFAAT İNSANI KENDİNDEN ALMIŞ/ GÖNÜL BAŞKA YERDE FARKINDA DEĞİL/ MEVSİMLER DEĞİŞMİŞ NE GELİR BAŞA/ HEDEF MAL MÜLK İLE UZUNCA YAŞA/ İNSAN BAKMAZ OLMUŞ YUVASIZ KUŞA/ GÖZLER BAŞKA YERDE FARKINDA DEĞİL/NİZAMİ KALMADI DÜNYANIN TADI/ SORSAN DA SÖYLEMEZ GİZLİDİR ADI/ KOŞULSUZ SEVGİDİR AŞKIN MİLADI/ SÖZLER BAŞKA YERDE FARKINDA DEĞİL/ KİM BİLİR DAHA FARKINDA OLMADIĞIMIZ NELER VARDIR. İNSAN İÇİN BİR SANİYENİN DAHİ HER ŞEYDEN DEĞERLİ OLDUĞU BİR DÜNYADA GÜNLERİN AYLARIN VE YILLARIN BÖYLE SESSİZCE AKIP GİTMESİ YAŞAMIN AVUÇLARINDAN NE KADAR ACI? ANCAK BUNU BİLENLER ANLAYABİLİR. UMUYORUM Kİ YENİ YIL TÜM DÜNYA İNSANLIK AİLESİNE YENİ BİR HAYATA BAŞLAMA ŞANSINI VERİR DE İNSANLAR KOŞULSUZCA SEVEREK VE ASLA YARGILAMADAN YAŞAYARAK SONSUZ VE ÖLÜMSÜZ HAYATA MERHABA DERLER. SEVGİNİN GÜCÜ SİZİNLE VE SEVDİKLERİNİZLE BERABER OLSUN. YENİ YIL HERKESE MUTLULUK VE HUZUR GETİRSİN DİYORUM ".....NİZAMİ MERT...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.