- 1380 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
HAYR-U LEYL Yazısına Yorum Yap
"HAYR-U LEYL" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
arardarda okuduğum iki yazında benim günüme düştü bile..
ama keşke dedim keşke en son az önceki yazını okusaydım,yaramı..
ağzımda özlem tadı bıraktı bu yazı..annem olsaydı yanımda da esneseydi,benim çok kızmama rağmen açsaydı hep perdeleri,çekseydi sigarasının dumanını dertli dertli..ama olsaydı işte...:((
Aynur Engindeniz
@aynurengindeniz
Annelerimiz:( Kanayan yanımız, yumuşak karnımız...
Anneye ne yazsak az ve boş. Güzel olan cümleler değil tek başına anne.
İnşallah annen seni görüyor ve gülümsüyordur:(
Sevgilerimle değerli kardeşim.
Anneye ne yazsak az ve boş. Güzel olan cümleler değil tek başına anne.
İnşallah annen seni görüyor ve gülümsüyordur:(
Sevgilerimle değerli kardeşim.
küsss
@kusss
annem çok şükür yaşıyor yazarım..Allah ona uzun,bereketli,güzel ömürler versin..sadece ayrı yerlerdeyiz hepsi bu..ben babacığımı kaybettim,Allah inş anneminkini göstermesin...
sevgimle hep çok değerli ablacım..duamla..
sevgimle hep çok değerli ablacım..duamla..
Aynur Engindeniz
@aynurengindeniz
Anneler kızlarına uzak değildir Sema. ..........................................................................Belki de bu benim tesellim. Herşey çok olsa ne olur, o yoksa...Üzülmeyelim...
Anneciklerimiz Allah'a emanet olsun.
Sevgimlesin daima.
Anneciklerimiz Allah'a emanet olsun.
Sevgimlesin daima.
Angie
@semaenci
Seni Seviyorum. Bütün alışverişlerden ötede bütün hesaplardan bütün endişelerden upuzak yalnızca gözüyle gönlümün yalnızca gönlünde umman var diye.
Allah'a emanet ol..yeni yıl umutlarla gelsin inşallah sana ve tüm sevdiklerine.benim güzel yazarım...
29 Aralık 2012 Cumartesi 19:49:26
İçinde anne geçen her yazı, her şiir bir başka dokunur bana Rahmetli annem melek olduğundan beri, hele de bu kadar içten bir seslenişse, nur içinde yatsın tüm ebediyete göçmüş anneler.
Ve her evlâda göre annesinin adresi bellidir ve o adres cennettir.
Yine emek ürünüydü, yine dolu doluydu ve yine çok güzeldi.
Kutlarım sayın yazarım.
Selam ve sevgimle.