Katlimin Zanlısı
Belli belirsiz bir yaşamın içinde, arada kayboldum, arada var oldum. Oysa ne var ne de yoktum.
Bu yüzden gıyabımda kınanırken, hayalet gibi oluşumdan mı ne, hiç söz söyleyecek vaktim olmadı. Ya da olsa da ben görmek istemedim. Nihayetinde hepimiz, hatamızla-acizliğimizle Allah’ın kullarıyız. İnsanlığın başlangıcı değil mi ki? Adem Baba ve Havva Anamız.
Karşılığını beklediğimden değil, insanlara değer verişim. Fakat yine de aklımla yüreğim zıtlaşıyor son günlerde. İnsanın doğasında mı var nedir? Belki sevgi, belki de saygı arsızlığından bu denli agresifim.
Orta yaş ve gençlik arasında bocalayan ruhumun yazdırdığı şu satırların okunduğunu düşündüğümde, kulaklarımda evet evet aynı öylesin diyen kelimeler çınlıyor. Oysa kişinin kendini bilmesi, ne büyük meziyettir, çoğunun aklından bile geçmeyecektir böyle bir düşünce.
Hatta yeni bir fırsat vereceğim dost görünüp düşman belleyenlerin eline. Ve hatta üzerine alınması gerekenlerin dışında en çok sevdiklerim gücenecek sarfettiğim kelimelere. İçimdeki yanardağ ummadığım bir zamanda, zarar ve ziyanla patlayacağına, varsın erken patlasın… Başkası olacağına katlimin zanlısı, ben olayım duygu pimini çeken.
Kendime kastım yok aslında… Yalnızca unutulmanın acısını, unutarak hafifletmekti benimkisi.
28 Aralık 2012 / NÜS
YORUMLAR
Sevimli kısa bir yazı olmuş...
Korkulacak bir şey de görünmüyor..
Masumca anlatmışsınız, hep var olmuşsunuz
Dostlarınız sizi anlayacaktır... Buna güceneceklerse eğer unutun gitsin...
NÜS
NÜS
merhaba...
kimi zaman muhatabımız kendimizdir hayata küstüğümüzde...
en acımasız hasmımız...
yüreği dostları kırmaya namüsait hassasiyette olan duygulu kalpler, acıyı kendisine tattırır...
aslında doğrusu da budur...
kalp kırmaktan sa kendi kalbini acıtmak daha ehvendir bazen...
çok tebrikler değerli kalem...
Bu devirde bilmez misiniz herkes bi yoğunluk ve koşuşturma içinde. Hiç kimsenin zahmete girip bir başkasına ayıracak zamanı yok. O yüzden yine kendinden başkasından medet ummamalı insan her ne kadar dostluk adına maddiyattan uzak beklenti içinde olmuş olunsa da. Vefasızlık, samimiyetten yoksun yapay ilişkiler almış başını gitmekte. Sizin gibi bir çoğumuz müzdaribiz bu durumdan... Selam ve sevgilerimle
NÜS
ıtır.
ıtır.
içimdeki yanardağ ummadığım bir zamanda zarar ve ziyanla patlayacağına varsın erken patlasın etkileyici içerikli yazınızı tebrik ederim ve yeni yılda umutlarınızla gerek şiir ve yazlarınızla başarı dolu mutlu sağlıklı bir yıl dileklerimle kaleminiz daim olsun
NÜS
Samimi bir iç döküş olarak algıladım.Zaman zaman biz birilerinden, ya da birileri bizden kopar,
bu kopmaların yarattığı travmayı, yine kendi kontrolümüz ve irademizle def etme melekesine sahip
olmamız gerektiği kanısındayım.Tabiyatıyla birinci derece ilişkiler zor tabii.
Cenab-ı hak cümlemizin darling ve yardımcısı olsun demekten başka sığınabilecek bir mercii
bulamıyorum.
Hürmetlerimle sevgili şaire.
NÜS
Hatta yeni bir fırsat vereceğim dost görünüp düşman belleyenlerin eline . Ve hatta üzerine alınması gerekenlerin dışında en çok sevdiklerim gücenecek sarfettiğim kelimelere. İçimdeki yanardağ ummadığım bir zamanda, zarar ve ziyanla patlayacağına, varsın erken patlasın… Başkası olacağına katlimin zanlısı, ben olayım duygu pimini çeken.
Kendime kastım yok aslında… Yalnızca unutulmanın acısını, unutarak hafifletmekti benimkisi.
GUZEL OLMUS YAZINIZ AMA YAZI BASLIGINDA HATA VAR SANIRIM SAYGILARIMLA...
NÜS
Başlık katletmekten doğan bir kelime, o yüzden hata yok.