ELVEDA
Sevmek yok artık; ne sana ,ne de bana.Ben tövbe ediyorum yeminlerle.Sanada gözyaşlarımla,kocaman mutluluklar diliyorum.Yapmamız gereken deli sevmekti birbirimizi,hiç bırakmadan!Ben sende yaşamayı istedim bu deli duyguyu.Sen kiminle istedin bilmiyorum.Düşünseydin biraz kendini anlardın ozaman beni.Düşünmeyi denemedin bile bizi.Kim bilir neler yaşayacaktık,o deli duygu neler yapmaya zorlayacaktı bizi.Neleri keşfedecektik beraber!Yağmurdan kaçmayacaktık belkide ilk defa!!!
Bizi ayırana nefret duymalıyım ama yapamam çünkü sensin.Ayıranda sensin kavuşturmayanda sen.Belki beklerim seni ölene dek,belki de mezarımda da.Sanmam ama beni bir daha hatırlayacağını,belki de her gece rüyalarıma girdiğin gibi, ben de rüyalarında olacağım.Yada seni şarkılarda aradığım gibi , sen de arayacaksın.Hayatta aradığım şey sen değil BİZmişiz ama işte hayat geçiyor bizsiz...
Gözlerimde gözlerini düşünsene, gözlerinde de gözlerimi, olanaksız değildi halbuki!Yapman gereken sadece; gizlice gelip elimi tutup, uzaklara gidip gözlerimizde ve sevgimizde kaybolup gitmekti.Bunları yapmak ne zor ne de imkansızdı.Ama olmadı!Yapmadın...Sevmekti hatta sevilmekti, geçen ömürdeki herşey.Belki sevileceksin yine, seveceksin de, ama ben sevilsemde sanmam ki bir daha böyle sevebileceğimi.Nefret duysam da sana, gelmeyeceğini bilsem de unutamam olan biteni ve de şu sevgimi....!
Sen bana hediyeydin,belki ben de sana, ama anlamadın!Neydi istediğin anlamadım.Geçen zamanın ömür olduğunufarketmedin.Bak ne çabuk geçti günler, aylar, yıllar.Farkında mısın, ne kadar zaman geçmiş aşkımın üzerinden, ama belki de hiç eksiksizdir, o gün ki gibi.Şimdi sana hediye ediyorum aşkımın yarısını.Yarısını da kendime saklıyorum, avuturum belki kendimi.Sensiz seni yaşatmak umudum.Sanma sakın hayatın sadece aşk için olduğunu, hayat yaşamak için, acı çekmek, özlemek, unutmak, unutulmamak ve ölmek için.Kimbilir kaç tane sevdiğin insanı aldı hayat elinden, tıpkı benden aldığı gibi.Kimbilir kimler için ağladın,benim ağladığım gibi.Kimbilir neleri düşledin gecenin karanlığında sıcacık ve bazen de buz gibi yatağında, benim düşlediğim gibi.
Çok özleyeceğim seni çok.Çektiğimi anlıyormusun gözlerime bakınca?Dönmezsin biliyorum bana, ben de dönmem zaten olan bitenden sonra sana.Bir küçük özür yeter göz yaşlarıma...
Ellerim asla ellerin olmayacak;asla.Seninde olmaz inşallah.Unutmayacağım seni hiç, ne elini , ne de yüzünü, sen de unutma beni.Hiç değilse arkadaşım diye hatırla, ara sıra da ara, ara ki yaşlanmasın gözlerim.Nefretimi sil biraz, küçücükde olsa içinde güzel şeyler olsun azıcık.Hissetmesen bile,benim seni unutmayacağım gibi sende unutma beni. SEVDİĞİMMMM!!!
ELVEDA.