- 1227 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgiliye Mektup
........... Bu gece ne kadar hüzünlü bu yüreğim biliyor musun? Nerden bileceksinki değil mi bu yüreği sızım sızlatan zaten sen değil misin ey vefasız sevgili. Sen değil misin seni deli gibi çok severken bırakıp giden,canımın yanacağını bile bile,yüreğimin her geçen gün alevler içinde olacağını bile bile.
........... Biliyorum yine bahaneler uyduracaksın kendince ,yine yaptıklarını doğru bulup yine beni suçlayacaksın eminim bundan. Ama ne diye böyle yapıyorsun ki söyler misin ey kalpsiz sevgili ? Seni gerçekten sevmekten başka ne yaptım ki ben, seni ömrüme yazmaktan başka ne hatam olduki. Yo yo hayır yine yalan söyleme sakın ’ Çünkü artık kanmıyorum yalanlarının ardından gelen seni seviyorum sözlerine, inamamda artık.
.......... Eminim ki yine mutlusundur sen,sonuçta hiç sevmedin ki değil mi? Hiç biz olmadık ki değil mi ? O kadar kalpsizsin ki yüreğinde bir parça olsun acı hissetmiyorsun eminim. Bunu nasıl başarıyorsun gerçekten çok merak ediyorum. Ben senin gözünden bir damla akmasın diye hassas davranırken sende ki bu gaddarlık ne diye. Doluyum bu gece ey sen sebepsiz bırakıp giden yüreksiz sevgili, bu yürekten ne istedin bilmiyorum ama bilki bir gün bu yaptıklarının hesabı senden sorulacaktır . . .