GELECEĞİ KURMAK
Geleceği kuracak olan gençlerimizdir. Şu ana kadar olanların eleştirisi ile bir alternatif ortaya konulmalıdır. Geleceği kurmak bir anlamda geleceği üretmek demektir. Geleceği üretebilmek için planlı, yaratıcı ve paylaşımcı olmak gerekir. Sömürücü değil. Bir nevi mühendislik diyebiliriz. Gelecek mühendisliği. Bu kendi kendini yenileme ile mümkündür yineleme ile değil.
Gelecek bu güne kadar olduğu gibi birkaç elit ile kurulamaz. Kendini seçkin zannedenlerin alternatif zannettikleri çabalar anarşist çıkışlardan başka bir şey değildir. Kendini aydın zannedenlere bakıyorum da kendilerine dayatılan suni gündemlerde enerjilerini harcıyorlar. Hiç bir zaman suni gündemlerde popülistlik yapmadım. Sineklerle uğraşmam, çabam bataklığı kurutmaktır.
Kendilerine altmışsekizliler diyenler bir çuval inciri berbat ettiler. İşte bu nedenle İkiyüz milyon nüfusa bakabilecek kapasiteye sahip olan ekonomimiz bağımlı halde ve halkın yüzde doksan dokuzu aç.
YORUMLAR
bu ülkede gençler mezarda yatanlardan daha az saygı görüyor....sonra birde diyorlarki bu genç bana otobüste yer vemiyor bilmem n eyapmıyor; sen başı kapalı gencine okuluna sokmuyorsun dış devletler kucak açıyor, sen üniversite öğrencinie iş olanağı sunmuyon ya hırsız yada başak işlerle uğraşıyor....umut yok! durum vahim...
gençlik yok bu ülkede...
ben gencim diyemiyorum, utanıyorum atam!...
yinede inancım olmasa türk olduğumdan, müslüman olduğumdan çoktan ayırırdım bu beni bu ruhtan...
-ne yazıkki atalarımıza saygım ve sevgim ölçülmez...
sevgilerle hocam...yürekten hemde...