- 1252 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
Dikkat Dikkat Lütfen Dikkat!
.!!!
Vatan topraklarının belli bir oranda satışı için kanun çıkaranların dikkatine
Yabancı -yabancı ortaklı bankaların "yabancı kaynaklı kredi" karşılığı ipoteklediği ve en küçük kargaşada derhal el koyma hakkı" na sahip olduğu "tapulu mallar" n’olacak beyler ya ihale yoluyla sattıklarınız bu konularda bir önlem aldınız acep..??
Kendi ülke ekonomilerini çökertmiş sömürgeci zihniyetli AB nin şartlarıyla hareket ederseniz her yönüyle zengin iştah kabartan ata yadigarı bu cennet vatan bizim olmaktan çıkar sayın yöneticiler.!!!
Elbet de gerekli durumlarda insanlık yardımlaşmalı ihtiyaç sahiplerine yardım edilmeli lakin ülkeyi satarak tehlikeye atarak geleceği yok ederek değil..
AB ye girmek uğruna çıkarılan tüm kanunları yeniden gözden geçirip düzenleyiniz lütfen!
AB nin asıl amacı çöken ekonomisine yeni kaynaklar bulmak
Bizim AB ye ihtiyacımız yok dolayısıyla şartlarının bir hükmü de yok!
Her birliğin her oluşumun herkesi cezbeden albenili cazip güzel yüzü bir de
herkesin bilmediği gizli karanlık ürküten tehlikeli yüzü vardır dikkatli olmazsanız
elinizi verirken kolunuzdan olabilirsiniz hatta yok bile olabilirsiniz!!!
Güçlü olmak için birleşenler bizi niçin bölüp parçalama derdinde acep diye de düşünmeden edemiyor insan… sakın daha iyi yutmak için olmasın..:)
saygılarımla…
YORUMLAR
Görüldüğü üzere Tapu Kanunu ve ilgili kanunlarda yapılan değişiklikler sonucu[11] yabancıların taşınmaz mülk edinimi sanıldığı kadar kolay bir prosedüre bağlı değildir. Ulusalcı Şehir efsanelerinin[12] aksine yabancılar doğuda parça parça toprak satın almak yerine, istatistiklere baktığımızda[13] yüzölçümü ve kişi sayısı bakımından yabancıların taşınmaz mülk edindiği şehir sıralamasında Antalya, Muğla ve Aydın illeri ilk üç sırada olarak talep görmektedir. Mülk edinen uyrukların sıralamasında ise Almanya, İngiltere, Yunanistan vatandaşları ilk üçte olmakla birlikte Yunanlıların edindikleri 9940 toplam taşınmazın 8420 adedi Türk asıllı Yunan uyruklu gerçek kişiye aittir. Yani tehlike, vatandaşlarımızın emeklilik hayallerinin aksine, yabancıların emekli olduktan sonra ikinci baharlarını güneydeki illerimizde geçirecek olması tehlikesidir.
*Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi, Uluslararası Özel Hukuk Yüksek Lisans Öğrencisi Taşınmaz Mal Edinimi Konusunda Türkiye ile arasında karşılıklılık bulunan ülkeler ; Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Andora, Arjantin, Avustralya, Avusturya, Bahamalar, Banglades, Barbados, Belçika, Belize, Benin, Bolivya, Bosna-Hersek, Botswana, Brezilya, Danimarka, Dominik Cumhuriyeti, Ekvator, El Salvador, Estonya, Fildisi Sahili, Filipinler, Finlandiya, Fransa, Gabon, Gana, Gine, Grenada, Guatemala, Guyana, Güney Afrika Cumhuriyeti, Haiti, Hırvatistan, Hollanda, Honduras, İngiltere, İrlanda, İspanya, İsrail, İsveç, İsviçre, İtalya, Jamaika, Japonya, Kamerun, Kanada, KKTC, Kolombiya, Kore (Güney), Kosta Rika, Letonya, Liechtenstein, Litvanya, Lüksemburg, Macaristan, Malawi, Malezya, Mali, Malta, Mauritius, Meksika, Moritanya, Mozambik, Nijerya, Nikaragua, Norveç, Orta Afrika Cumhuriyeti, Panama, Paraguay, Peru, Polonya, Portekiz, San Marino, Senegal, Sırbistan Ve Karadag (Yugoslavya), Singapur, Somali, Sri Lanka, Swaziland, Sili, Tanzanya, Uruguay, Venezuela, Yeni Zelanda, Yeşilburun Adalarıdır[7]. Karşılılılığın tespiti Dışişleri Bakanlığınca yapılmaktadır. (Kaynak: hukukevi.net )
Endişe ve kaygılarınızı bizler de taşımaktayız. Sadece kirlenen dünya değil, bilgilerde o kadar kirli ki artık seçmekte bırakınız zorlanmayı, imkansız kargaşayı yaşıyoruz. Karşılıklık anlaşmasına göre yukarıda ki ülkelerden gayrı menkul veya arsa alabildiğimiz gibi onlarda ülkemizden gayrı menkul, arsa alma haklarına sahipler. Bu edinilen mülkler taşınamaz olduğu için orada fazla bir tehdit görünmüyor. Asıl tehdit yabancı sermayenin ülkemizde şirket kurması. Elbette tehdit kurulma aşamasında veya kurmasında değil; yurt dışına para transferinin serbest olmasında. Burada titiz ve hassas davranılmalı.
Edip kardeşimiz de çok doğru bir tespitte bulundu. Biri Atatürk'ten soğutmakta, diğeri İnançtan. Aman dikkat! Keşke haberciliği ve gazeteciliği bıraksalar da alanlarında bir dernek kurup faaliyet gösterseler. Dernekler guruplara basın halklara hizmet etmelidir. Ve son olarak Tarih bilim olarak bize anlatılsın lütfen, birilerinin fantezisi olarak değil.
Emeğinize ikazlarınıza teşekkürler...Saygılarımla.
Bu içten olan derin düşüncelerinizi içten kutlarım...Filistin'lilerede şirin gelen paralara vatanını sattılar...1949 da kurulan İsrail...2 milyon nüfusuyla dünyaya meydan okuyor.ABD bile onların eğemenliğin altındadır.Yoksa bu gücünü nereden aldılar...
Vatan bir bütündür...İnşallah sesinize kulak tıkamazlar...
Kutlarım duyarlı yüreğinizi....
Sevgi ve selamlarımla...
dost46 tarafından 12/29/2012 2:22:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
1950 den bu yana ülkemizde ABD ' emperyalizmi ve vahişi Batı desteği ile onların istemleri doğrultusunda siyasi erki eline geçirmiş olanların kimler olduklarını ve bugüne değin kazanılmış Cumhuriyet değerlerinden neleri yitirdiğimizi yavaş yavaş anlıyoruz...
Durum üzücü, ancak, hesap sorulmayacak sana aldanır... Bir kez ders vermiştik, bir daha vereceğiz kaçınılmaz...
Saygılarımla değerli hocam.
Bu yazıyı asıl duyması gerekenler okumalı, duymalı! Merak ettim yabancı ülkelerde durum nedir diye bu konuda? Öğrendiğim kadarıyla yabancılardan toprak almak ne mümkün, çok zor. Hele ki İsrail... Velakin adamlar haklı... İsrail'e 2.Abdulhamit'in cevabı ibretlik. Kısaca söylemek gerekirse "Ecdatın kanıyla olan topraklar benim mi ki vereyim,, şekline benzer sözlerini bilen bilir zaten. Hatırladığım kadarıyla hatırlatmak istedim. Merak edenler google amcaya müracaat edebilir... Bu link de okunmaya değer:
http://yenisafak.com.tr/aktuel-haber/abdulhamitin-siyonisitlere-cevabi-10.12.2012-433910
Yenişafak gazetesi belirli kesimlerin sesi, Cumhuriyet gibi, Milli gazete gibi... Velakin tarih de objektif olmalı... Biz kesimlere değil objektif gözle hepsine bakmalıyız diye düşünüyorum.
Filhakika dikkat çekilenler önemlidir ve dikkat edilmelidir...
Teşekkürler Sabiha hocam, behemehal kayıtsız kalamıyoruz; zira bu ülke hepimizin...
Sevgiler, hürmetler...
================================ e d i b / a h m e t
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
çok çeşitli kaynaklardan karşılaştırılmalı araştırma yapmak gerek
tarihçiler olabildiğince objektif olmak zorundadır ama gel gör ki köşe başlarını tutanlar tarihe de çıkarları doğrultusunda istedikleri gibi şekil verse de zaman içinde mutlaka gerçekler ortaya çıkacaktır
verdiğiniz link ve düşünce paylaşımı ve hayata kattığınız cümle güzellikler için gönül dolusu teşekkürler iyi ki varsınız Ahmet hocam sevgim saygım selamlarımla..