- 743 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MUTLU YILLAR
Hayat felsefelerimden biri de şu oldu ben büyüdükçe: Kimsenin kimseye saygısızlık yapmaya hakkı yoktur. Kimse kimseyi aşağılayamaz. Normal insan, aşağılandığında aşağılayan, erdemli insan ise aşağılandığında dahi karşısındakini aşağılamayandır. ’İnsansı’ ( Yani insan olmaya meyilli varlık, insan olma sürecini henüz tamamlamamış, bunun için çalışan) varlık ise; sahip oldukları ayrıcalıkları, acıları ve beraberinde getirdikleri kompleksleriyle karşısındakini aşağılayandır.
Etiketler değişebilir, statüler yok olur, koltuklar terk edi(ni)lir, güzellik biter, çevreler, localar, kollayanlar bir gün yitirilebilir. Önemli ve en zor olan, dünyada gerçek bir ’insan olabilmek’tir. Yıllar ve gördüklerim bana bunu öğretti. Sahip olunan bir çok maddesel şey beşeriyette sizi bir çok güzel şeye ulaştırabilir, ulaştırmalı da. Yalnız her beşeri varlık, özünde yalın, samimi, erdemli ve kavrama yetisini açığa vurmuş olmalıdır.
Umarım bu yıl, daha kompleksiz oluruz. Daha nefretsiz, daha barışçıl. Daha içten,daha güler yüzlü. Daha lider ama daha fazla da konumunu sindiren oluruz. Bu yıl, yaşlanmaktan ziyade, olgunlaşalım. Bu yıl, içimizdeki ışık büyüsün, bu yıl kendimizin, hayatın, insanlığın, doğanın, yaşama nedenlerimizin ve inandıklarımızın daha fazla farkında olalım. Yeni yıl kalbimi daha da olgunlaştırsın, güzelleştirsin, bana sağlam bir adım daha attırsın istiyorum idrakiyetimde.
Değer verdiğim herkese ve her şeye iyi yıllar dilerim. İyi ve mutlu yıllar.
nigar_
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.