BİLİNMEYEN NUMARALAR
Bilinmeyen numaralar….
Hani önceden tek numara olup özelleştirildikten sonra başına ve sonuna eklemeler yapılan meşhur numara 118…
Adı üstünde bilinmeyen bir numara için pilot bildirimler ile isim soy isim varsa adres v.s. ile numarayı alabileceğiniz rehber veri kayıt sistemi…
Ancak bu bilinmeyen numaralar o değil…
Hani bazen söylenen bir sözün gerçekliğine inanmadığımız zaman ‘’numara yapma’’ deriz ya hani numara o numara işte,
Ama alışageldiğimiz numaralar vardır bazen yemeyiz hani!
Kabak tadı vermiştir yada bilindik hal almıştır.
Bilinmeyen numaralar var son zamanlarda karşımız da adı sanı duyulmamış numaralar var
Ali Cengiz görse şaşıracak hani o denli değişik numaralar…arasan 118 i böyle böyle desen böyle bir numara sistemimizde kayıtlı değildir diyecek !
Gündem…gazete başlıkları şok manşetler,son dakikalar…az sonralar….
Biz toplum olarak iletişim araçlarını kullanarak haberdar oluyoruz kulaktan doyma değil…
Ne verirsen o yani…! Kaldı ki herkesin evinde internet yok…!
Gazete her 10 evden 4 üne giriyor ( o dört kişinin 2 si de kupon için alıyor )
Televizyon desen haber kuşağında ya da sonrasında alenen esir alırcasına dizi furyası…
Memleket meselesi kimin umurun da !karışma da zaten enflasyon normal seyrinde benzin uzuz işsizlik yok gelir dağılımı dünya ortalamasında ye iç yat keyfine bak ne uğraşacaksın dolapla beygirle…
Ne demiş atalarımız etliye sütlüye karışmayacaksın…!
Etli ne sütlü ne artık orası doğaçlama yolu ile değiştirilebilir…
Bilinmeyen numaralara bir örnek vereyim hadi…
Süper lotoyu tutturan kuponu makine da yıkamış!
Kupon adli tıpta incelenecekmiş…!alırmış alamazmış….
Sor sokakta vatandaşa anlatsın…! Hem de en ufak ayrıntısına kadar…
Sor aynı adama en son Türkiye yi yakından ilgilendiren en önemli olay ne diye ….!
……?cevap yok
Ne verirsen o çünkü sıkıntı da yok
Korkma sor alacağın cevaplar bilinmeyen numaraların eseridir..ve her yeni numara bir bilinmezlik olarak yeni nesillerin yetişmesi demektir.
A.B.2012
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.