- 857 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
CAN GİBİ SICAK
CAN GİBİ SICAK
Sevgi özün mayasıdır aşkın bir adım ötesindedir. Hem derin, hem güçlü, hem muteber… Bir dizi güzelliktir sevgi, sevenden sevgiliye varan ışık. Aşktan, sevdadan farklı olan bir şey… İlaç gibi, gittiği yere huzur götüren, ruhları güneş gibi ısıtan, sonsuza açılan güzellik…
Hele sevmesini bil, hele bir bil; ömürdür sevgi. Hedefi bellidir. Kadife gibi yumuşak, can gibi sıcak, doyumsuzdur. Aradığını bulamazsa içine döner. Biraz suskun, biraz küskün, yeni hedefler arar kendisine. Bulduğunda mutlu olur. İnsan sevdiği, sonsuz ufuklarda kanat çırpar, hayal gibi, düş gibi, harlanır gül misali…
Gönül sıcağıdır sevgi, sarar sarmalar seveni. İki yüreği bir eder. Bir elmanın yarısı gibidir. Seven, güvenirse sevdiğine, açar yüreğinin kapısını alabildiğine. Bir yol vardır gönülde. O yol, sevgi yoludur. O yolda yürüyen almıştır bu hazzı, bilir sevginin ne demek olduğunu. Sevgi gönül köprüsünde bekçidir, Yunus’tur, Mevlana’dır.
Yürek sesidir sevgi. O yürek ki kusuruyla sever sevdiğini. Hatayı da görür, kusuru da. Sevgi aşka benzemez, gözü kör değildir, vericidir, ikna edicidir. Gülü de sever, dikeni de. Doğruyu bulandır aradığında. Aşkın ötesindedir, hayat gibi su gibi. Naif bir yürek sesidir sevgi. Hoş eder bulunduğu yeri, adı sevgidir can gibi sıcak…
Rabia BARIŞ
YORUMLAR
Ona, güneşli bir Eskişehir ikindisinde,Hamamyolu'nda aylak aylak gezerken tesadüf etmiştim. Şehrin en civcivli yaya caddesinde konjonktür güllerinin saatli maarif takvimi, yaldızlı dini kitaplar satmak için saat başı kermes düzenlediği bir meydanda, küçücük çadırın altındaki masada "Şairler Derneği" yazısı gözüme ilişmişti.Kendi çapımızda şair olduğumuzu düşünüp erenlerle tanışalım dedik.Nur yüzlü iyimser gülüşlü bir Anadolu kadını dostça uzatmıştı elini.
---Ben Şair Rabia Barış, memnun oldum hocam:)) demişti.
Sonra elindeki tek nusha kitabı da hediye etmişti bana.
Bir daha rast gelmemiştim şaire.
Burada buldum tesadüfen ve öpüyorum mübarek ellerini.
Tıpkı o gün gibi sımsıcak ifadelerle yüreğini resmetmiş.
Kutluyorum güzel insan.
Saygı ve selam ile...
Mehmet Binboğa
Rabia BARIŞ
Güzel bir günmüş o gün, ancak ben hatırlayamadım. umarım beni bağışlarsın. seni görmek isterim, bu kez tanımak için. selametle.
Sevgi özün mayasıdır aşkın bir adım ötesindedir. Hem derin, hem güçlü, hem muteber… Bir dizi güzelliktir sevgi, sevenden sevgiliye varan ışık. Aşktan, sevdadan farklı olan bir şey… İlaç gibi, gittiği yere huzur götüren, ruhları güneş gibi ısıtan, sonsuza açılan güzellik…
rabia hanım sevgi üzerine yazılmış güzel yazınızı kutlarım
selam ve saygılar...