MASAL GİBİ
KURGU ÇALIŞMASI
KELİMELER:bıçak,gül ,su,ışık,ağır,yük,doğa,salıncak utanç,çocuk,papatya,kavanoz,berrak,ayna,ateş,tahta ,şövalye,demir,kundak,terazi,araba,buğday,çikolata,deniz,gözlük.
MASAL GİBİ
Küçük bir kasabada ,deniz kenarında tek katlı bir evde doğmuşum.
Babam kundağımı eline alır almaz ‘’bu aynı ben ‘’demiş.
O gün bugündür babamın kızıyım ben.
Güller, papatyalar içerisindeki bahçemizde doğa ile iç içe bir çocukluk yaşadım.Yer demir gök bakırdı o zamanlar fakat biz mutluyduk.Şövalyeler ,prensesler geçerdi bahçemizden.Çocukluğumda babamın hiç arabası olmadı.Belki bulamadım her istediğimde elimde bir çikolata.Babam için ağır bir yüktü belki evini geçindirmek.Fakat babam bunu bize hiç yansıtmadı .
Arka bahçede büyük bir gayretle asmıştı bana o salıncağı.Ateş yakıp hayaller kurduk biz o bahçede.Tahtalar topladık babama.
Aynaya bakınca kendimi Pamuk Prenses zannederdim.Çünkü babam beni hep öyle severdi.
Hiç utanç yaşatmadı bize babamız .Dürüst bir insandı,onunla hep gurur duyduk.Günler masal gibi geçerdi,hayat toz pembeydi.Sular kadar hızlı akan hayat su kadar da berraktı.Güneş bir başka parlardı.Çocukların gözleri ışıl ışıldı.
Tasa ile tanışmamışdık daha.
Biz hiç kumbara alamadık.Annem kavanozun üzerini bıçakla kesip kumbara yapınca bir türlü dolmazdı koca kavanoz.Zaten paramız da olmazdı pek.
Annem otoriter bir kadındı.Babam ise çok duygusal,bizi mutlu etmekten başka bir şey düşünmezdi. Terazi tam ortalanırdı ikisi ile.
Babamın taze dallardan ban yaptığı gözlükler hala aklımda.
Mutluluk parayla olmuyor.
O günleri düşündükçe
Buğdayların arasından koşup gelir gibi.
Ne bileyim işte masal gibi.
YORUMLAR
süper bir yazı ve kurgulama olmuş, ustacaydı ve taktire şayandı, tiyatro günlerim geldi aklıma kurgulama deyince drama günleri ah ne günlerdi ve yazınız ne güzeldi, bilmediğin bir yörenin en meşhur kültürünü tadıp, tadını damağında alır ya insan ustam aynen öyleydi. Saygılarımla