- 705 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YENİ YILIMIZ BARIŞLA DOLSUN
Yeni yıla, birikmiş çıkmazların bilançoları, tamamlanmamış özlemler, birikmiş baş ucu notları, yarınlara taşınan eksik coşkular ve insan kayıplarımızın eksik hesaplanmalarıyla taşınıyoruz. Bir kiracı misali. Bİr yıldan başka bir yıla kurban verilmiş hayatlarımızı taşıyoruz. Bu kez konutlar yerinde dururken içimizde hapsettiklerimiz taşınıyor. Bakışlarımızı, yanlışlara karşı sorgulama alışkanlıklarımızdan arındırılarak üstelik. Yeni yılın sevincini duyumsamayacak denli ağır ve sıkıntılı geçen bir yılın ardından... kursağımıza dizili kurşun gibi düğümlenmiş sorunlar....
Susmaya sıvanmış toplum...
İnsanca yaşama baskı
Pusuda; zenginliğe aday yoksul bakışlar...
Gah bireysel, gah çevremizle olan ilişkilerimiz, gah eksik kalan sevdalar, gah geçim için akıttığımız o güzelim değerli günler.... Öylece elimizin altından geçen bir yıl daha. Kimbilir kimimizin gündüzleri gece, geceleri gündüz oluyor. Gün yüzü görmeyen insanlarımız, gece uyumadan geçen zamanlar, hiç sevgiyi duyumsamadan zamanlarnı geçirenler. Ne çok.. Bir gün yakalar umuduyla...
Kimimiz çok sevmekten şımarmış, yemekten bıkmış, yaşamaktan, tüketmekten sınırsız bir varlığın mutsuzluğuyla gün geçirir . Bu dünya halleri olmalı.
Kimimizde kalem uçlarına sıralar, yenilenen hayatları kelimelerin dünyasında var ederek ...
En güzel çalışmaktı..
Çocukları sevmek
Hep yarınlara inanmaktı oysa..
Yarınların içi boşaltılalı
yeni arayışlar içindeki insanların yalpalanmaların, gençlerin geleceğe belirsiz bakışlarını ürkerek izliyorum.
Yinede hayatın kendisini anlamlandıran bizler olduğuna inanıyorum.
İşte tamda bu nedenle yapılacak çok şeylerin olduğuna halen inanıyorum.
İşte tamda bu nedenle sevdiğimiz işleri yapmalıyız.
İşte tamda bu nedenle çocukların hepimiz için önemli olduğunu düşünüyorum.
İçimizdeki yaşamı tamda bu nedenle yeni senelere sevinçle taşımaktan vaz geçmemeliyiz diyorum.
İşte tamda bu nedenle;
TÜM KALEM DOSTLARIMIN 2013 YILINI SEVGİYLE KUTLUYORUM.
BARIŞ, DOSTLUK ve HEPİMİZ İÇİN SEVGİ YILI OLSUN DİYORUM.
Şiirle ve yazılarla dolu yeni bir yıl olsun temenim.
YORUMLAR
keziban buldu
efendim bitmedi bitmezde bu dünyanın insanlardan alacağı o nedenle insanında bitmiyor borcu birini öder öbürü başlar öbürü biter beriki başlar kısacası keşmekeşlikler hep sürer gider yazı güzel olmuş hep temennimizdir hep güzeli iyiyi yaşamak sağlıkla mutlulukla bende sizin aacılığınızla bütün defter kalem dostlarımın yeni yılını kutlar sağlıklı mutlu yarınlar dilerim saygılarımla selamlar