- 591 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
" SEVGİLİ HOCAM ASİYE SALGAR (UÇAR) I RAHMETLE ANIYOR ONA HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ DUA VE ŞÜKRANLARIMI GÖNDERİYORUM "....NİZAMİ MERT....
" SEVGİLİ HOCAM ASİYE SALGAR (UÇAR) I RAHMETLE ANIYOR ONA HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ DUA VE ŞÜKRANLARIMI GÖNDERİYORUM "
YÜREĞİNİ EĞİTİME ADAMIŞ GENÇ CIVIL CIVIL BİR ÖĞRETMEN OLARAK GELMİŞTİ OKULUMUZA, MERHAMETLİ GÜLER YÜZLÜ SEVECEN BİR YÜREĞE SAHİPTİ, OKULDA ZENGİN FAKİR AYIRIMI YAPMADAN HER ÇOCUĞA AYNI ŞEKİLDE DAVRANIR TALEBELERİNİN ÇALIŞKAN OLMASI İÇİN CAN ATARDI. TAM BEŞ YIL KAHRIMIZI ÇEKMİŞTİ, BANA HER ZAMAN SEN EDEBİTÇI OLACAKSIN DERDİ, BİR GÜN EVİMİZE KADAR GELDİ BABAMA ŞÖYLE SÖYLEDİ, SÜLEYMAN AMCA BU ÇOCUKLARI OKUT BUNLAR ÇOK ZEKİLER ÜLKEMİZİN BÖYLE ÇALIŞKAN İNSANLARA İHTİYACI VAR DİYEREK BABAMI BİZİ OKUTMASI İÇİN TEŞVİK ETMİŞTİ. ARADAN YILLAR GEÇTİ HOCAMIN DEDİĞİ OLDU BEN İLK ŞİİR KİTABIMI YAYIMLADIĞIMDA O İSTANBULDA BAKIR KÖYDE EMEKLİ OLMUŞTU, ARAŞTIRARAK TELEFONUNU BULDUM VE KONUŞTUM ÖĞRETMENİM İŞTE İLK KİTABIM SİZİN DEDİĞİNİZ OLDU DEDİM NE KADAR ÇOK SEVİNMİŞTİ TARİF EDEMİYORUM. HOCAMLA İKİMİZDE ÇOK DUYGULANMIŞTIK TÜM TALEBELERİNİ İSİM İSİM SORDU NE YAPIYORLAR DİYE BENDE ANLATTIM ÇOK MUTLU OLMUŞTU. BEN BU GÜN BİLGİ BİRİKİMİMİ VE ŞAİRLİĞİMİ ONA BORÇLUYUM SEVGİYİ, HOŞ GÖRÜYÜ, AHDE VEFAYI BİZ ONDAN ÖĞRENMİŞTİK, KADER ONUN ELİNİ ÖPMEMİ VE ONA İMZALI BİR KİTABIMI VERMEMİ KISMET ETMEDİ, BEN İNANIYORUM Kİ; ONUN SEVGİSİ VE ONUN BİLGİSİ OKUTTUĞU TALEBELERİNDE BENİM YÜREĞİMDE OLDUĞU GİBİ TAP TAZE YAŞAMAKTADIR. RUHUN ŞADOLSUN SEVGİLİ HOCAM ASİYE SALGAR (UÇAR) UMUYORUM Kİ RABBİM SENİ CENNETİNE KOYMUŞTUR. KİM BİLİR BU GÜZEL CENNET VATANDA KAÇ TANE OKUTTUĞUN NİZAMİLER SENİ SAYGIYLA VE HÜRMETLE ANMAKTADIRLAR, İYİKİ BİZİ SEN OKUTMUŞ VE YETİŞTİRMİŞSİN, DÜNYA HAYATINDAKİ EMEĞİNE VE GAYRETLERİNE SAYGILAR HÜRMETLER HOCAM "...BU GÜZEL İNSANI ANLATMA VE YAZMA FIRSATINI VERDİĞİ İÇİN RABBİME TEŞEKKÜR EDİYORUM. BU DUYGULAR İÇİNDE YÜREĞİNİZDEN SEVGİ, DİLİNİZDEN HOŞ GÖRÜ, YAŞAMINIZDAN AHDE VEFAYI EKSİK ETMEYİN DİYORUM. SEVGİNİN GÜCÜ SİZİNLE VE SEVDİKLERİNİZLE BERABER OLSUN "...NİZAMİ MERT....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.