KIZIMA NOT
Çocuklarıma zaman zaman notlar yazarım, onlar da bana yazarlar, bunlar bazen manevi duygularımı yansıtır, bazen de öğütler, beklentiler, evimizdeki düzenle alakalı uyarılar niteliğindedir, hepimiz bu notları saklarız.
Bugün kızım notlarını kurcalamış bana getirdi, ne yazık ki çoğu çok kısa olmakla birlikte (bir ya da iki kelime) hiç tarih atılmamış, bir konu ile alakalı ciddi bir mektup niteliğinde olanların ise o günkü konuları unutulmuş, neye istinaden yazdığım çok belli değil, ÜZÜLDÜM.
İçlerinden bir tanesini çok beğendim okurken de bir yandan yavrum ne güzel işte bunlar atasözü gibi anne sözü diye böbürlenmeyi de ihmal etmedim tabi ki ve sizlerle paylaşmak istedim,
< Odanı topla, kirlileri çıkart.
Sana sevgimi milyonlarla çarp, öpücüklerimi bölerek başarılarına ekle.
Mutluluk olarak geriye dönsün!!! >
Aynen bu şekilde yazmışım, üç ünlemin altındaki noktalar kalp şeklinde.
Bir diğeri şöyleydi, < odanın tozunu al!! >, bir başkası <ister al ister alma!>
Çoğunluk ünlem işaretli ve noktalar kalp şekli.....
Bu notlar bizim küçük mutluluklarımız sevgi paylaşımlarımızdı, <seni seviyorum> ların da aralarında olduğu,.. bundan böyle daha çok yazmaya karar verdim ama bir farkla, tarih ve notu yazmamı gerektiren içerikle birlikte olmalı. Prensesim iş hayatına atıldı bile, zaman ne çabuk geçiyor demekten kendimi alamadım. Yavrucuğum elinde notların olduğu zarfıyla çok mutlu görünüyordu, gözlerim doldu, çocuklarım SİZİ ÇOK SEVİYORUM, onlarsız bir an bile düşünemiyorum, İYİ Kİ VARLAR, tıpkı sizler gibi, sevgimle kalın esenkalın.
Arkadaşlar kusuruma bakmayın yazımı karalama yapmadan hemen sayfaya yazdım, hep söylüyorum, edebiyatta çok bilgili değilim içimden geldiği gibi döktürdüm acizane, kusurlarım için şimdiden affınızı diliyorum saygımla.
23.12.2012.....Nagodka
F.Ö.A.
YORUMLAR
yazınız çok güzel sizi de böylece kısa da olsa tanımış oldum,
fawori şairimsiniz efendim,güçlü naif bir kalem sevgiler..
Nagodka
Yazınızı okudum vede gülümsedim içeriği çok hoş çok güzeldi,kendimi buldum üstelik satır aralarında, yazdığınız notlar ise çok gönül okşayıcı sözlerdi ne güzel düşünmüşsünüz sevginizi milyonlarla çarpıp öpücüklerinizi bölerek telkini Evet tarih atılması zaman, yıl belirtilmesi daha anlamlı ve o yıllara dönüş yad ediş daha bir başka olurdu en azından acaba hangi yıl düşüncesi olmazdı bunun dışında bizlerden özür dilemeniz yani kusura bakmayınız demeniz gerekmez içinizden geldiği gibi döktürdüğünüz için edebiyatla fazla bilgili olmanız ve olmamızda gerekmiyor herkesin bir tarzı bir yazım biçimi vardır süslemeden püslemeden gönlünüzce içtenlikle yazmanız daha gerçekçi vede hoş olmuş ben beğendim bunun dışında yıllardır bende oda kapılarına yazı asarım güzel kızımın dağınık odası yada evden çıkarken doğalgazı ,elektiriği kapa vs vs diye notlar yıllardır asılı duruyor yerlerinde fakat ben sizin kadar sözümü geçiremedim:))
Nagodka
< Odanı topla, kirlileri çıkart.
Sana sevgimi milyonlarla çarp, öpücüklerimi bölerek başarılarına ekle.
Mutluluk olarak geriye dönsün!!! > bu sözler en güzel anne tembihleri ....yüreğinden kopanlar bir çiçek gibi evladın yüreğine dokunmuştur umarım sevgiler fatoş ablacım selam ve dua ile hoşça kal