Sevgiliye
Gözlerine dahi bakmaya kıyamamıştım,sen bu dünyamdaki cennetimdin benim.Kıyamet kopsa önce seni düşünürüm,ama nafile..
Minik ellerin,narin bakışlarındı beni benden alan.Sinirlendiğinde ne kadar güzel oluyordun.Bembeyaz yüzüne dökülen siyah saçlarının her telinde görmüştüm sevgiyi.Bağlanmıştım sana.Ayrılamam.
Ayrılık ölümden beter derler ya hani doğru.Ağrıma gidiyor bu durum,keşke ecelim gelsede bunları yaşamasam.Ama ölünce sevemem ki seni.
Belki ilk bakışta belkide uzun zamandır gizli duygularım bilmiyorum.Seni ben değil yüreğim seçmişti.Ama seçme ihtimalim olsa yine seni seçerdim.
Adını bile unutursun diyorlar.Dayanamaıyorum gözümü her yumduğumda yanımdasın nasıl unutayım ben seni?
Mahkemeye çıkarmadan infaz ettin beni.Bir defa dahi dinlemedin. Neydi suçum?
Simsiyah gözlerindeydi hayat.O hayat gözlerimin önünde akıp gitti.Belkide yanlış seçimlerdi bunların sebebi.Ama sen ayrıydın seçimlerim ayrı.
Bu hallere gelecek suçum neydi?
Neydim ne oldum yükseklerden çukurlara düştüm.Bir denizdim dalgalandımda duruldum.
Nasıl çaldın kalbimi,duygularım kaldı açıkta.Kimseden korkmadım,haykırmaktan,dalgalardan..Sen bana kıyametlerin en büyüğünü yaşattın.Ama seninde suçun yok.O kalbi o güzelliği taşıyan biri asla suçlu olamaz.Suçlu bendim ve cezamı çekiyorum.Bu yazıyı okumayacağınıda biliyorum.
Sana seni seviyorumda demeyeceğim aşkın dili yok ki,sesi çıksın.Sana divane gibi aşığımda diyemiycem aşk bu duygular için yetersiz.Beni görmezden gelme kahroluyorum.Gecelerim bitmiyor karanlık uzadıkça uzuyor.Seninle saatlerimi paylaşacakken gözlerimden damlalar süzülüyor.Belkide her şey o damlalarda gizlidir de ben bilmiyorumdur.Görmüyorsun ki halimi bilesin.Hiçbir anlamı yok muydu sevginin? Tanımıyordun bile beni.Tanışamadık.Ve başlamadan bitti.Şunu unutmaki dünyanın sonu gelse herkes kendi derdine düşse ben yine seni arayacağım.Belki aklına geldiğimde amaan deyip geçeceksin.Aramızda dağlar kadar uzaklık olsa sevgim bulsun seni.Hep mutlu ol sen her şeyin en iyisine layıksın mutlu olamyı sevilmeyi hak ediyorsun.Ben seni gerçekten sevdim bitmedi bitmeyecek..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.