- 2021 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BENİM ADIM AŞK...
Aşk derler hiç utanmadan. Benim ona karşı hislerim belli, ben ona aşık oldum derler. Aşkı hafife alırlar. Hiç düşünülmez sana getirecekleri, seni yıpratacağı, seni üzeceği, o duyguyu yaşadıktan sonra Hiç düşünemezsin. Vay be aşık olmuşsundur çünkü sen... Var mı bundan daha güzeli, daha farklı bir açıklaması. Önce elin ayağın birbirine dolaşır, ne yaptıgını anlamazsın. Sonra sesini duyarsın. Ses tellerin sanki kopacakmış gibi titrer. Onunla konuşmak huzur verir sana. Utanırsın ondan, bir şey söyledği zaman , elin yüzün kızarır. Bildiğin elmaya dönersin arkadaş. Bir sıcaklık basar yüreğini. Bazen sussun dersin sırf ona belli etmemek için yüzündeki mahcup utancı, bazen bir kez, bir kez daha söylesin beni sevdiğini dersin. Onun ağzından çıkar her kelime satrı satır işlenmiştir yüreğine. Onun yanında olmadıgı zaman, onu düşünür, söylediği her sözü yüreğinden nakış nakış çıkarır bir kez daha düşünürsün. Onu ve onlu günleri. Onsuz bir anın bile geçmez. Hayallerini süsleyen, seni mutlu eden sadece odur. Olmadık bir anda karşına çıkışı, senin artık hayatının merkezi oluşu, beklenmedik sözlerle seni kendine bağlayan sadece odur. Onunla seversin dünyayı dolu dizgin. Bitip tükenmeyen hasretle beklersin gelişini. Değişmişsindir artık. Sen sen olmaktan çıkmışsındır. Artık onunla bir bütün olmuşsundur. Yaptıklarına kendine de inanamazsın. Bu ben değilim dersin ama şikayetçi değilsindir bu durumdan. Yaptıkların, söylediğin sözler, her şey ama her şey sadece sana ait değildir artık. Onun gülümsemesi, sana bağlanması için yaparsın aslında her şeyi. O mutlu olduğu zaman sende mutlu olursun çünkü. Bazen hırçınlaşırsın, O seninle ilgilenmediği zaman, seni düşünmediği zaman... Aslında ilgileniyordur seninle, hiç aklından çıkmıyorsundur, ama ssen her zaman daha fazla ilgi daha fazla sevgi beklersin ondan. Her geçen gün daha çok sevsin istersin seni. Çünkü senin sevgin git gide artıyordur ona karşı, aynı şeyi ondan da beklersin. Dayanamazsın bazen özlersin onu. Hiç susmasın istersin hep konuşsun, hep özlesin, hep arasın... Onun sesini duymadan geçirdiğin her an sıkar canını, içinde tahmin edemediğin fırtınalar kopar, kısacası bir saniye bile sesini duymak mutlu eder seni, çünkü çok özlersin. Kimseyi senden çok sevsin istemezsin.Yüreğinde sadece senin ateşin yansın istersin. Bunu belli etmemeye çalışırsın, ama beceremezsin. Biri ona canım dediği zaman senin canın yanar. Çünkü o senin canın olmuştur artık. Dayanamazsın onun adının başka bir adın yanında geçmesine. Sadece senin adının yanında olmalıdır çünkü.
Kıskanırsın onu. Her şeyden kıskanırsın. Bir bakmışsın artık kendinden bile kıskanır olmuşsun. Onu üzmeden korumaya çalışırsın. Ama bir türlü beceremezsin bunu. Kırarsın sözlerinle. Sonra da banane der çıkıp gidersin. Üzülürsün sonra, çünkü canın yanmıştır.
Her şeyi ama her şeyi kıskanırsın onunlayken. Paylaşamazsın sevdiğini, en güzel anılarını seninle yaşasın istersin. Senden başkasına bakmasın, ilgi göstermesin istersin. Ama bu onu hep yanlış anlar. Ona güvenmediğini düşünür. Fakat alakası yoktur, sen ona güveniyorsundur, tanıyorsundur ama karşındaki insanı bir türlü kestiremezsin. Bu da çok doğaldır aslında, Sevdiğin insanı alır götürür yanından, sen öylece kalı verirsin. Nasıl güvenesin ki o kişiye...
Bir an düşünürsün her şeyi, hayatının odak noktası o olmuştur. Ona aşık olmuşsundur. Yüreğinden her zamankinden daha hızlı atar, daha çok üzerine düşersin onun. Merak edersin, ne yapıyor, nasıldır diye, çünkü o artık senin yüreğin olmuştur. Onu düşünmeden edemezsin.
BENİM ADIM AŞKKKKK... diye çıkar karşına. Başka bir açıklaması yoktur çünkü. Tüm duygularını altüst etmiştir senin. Ne yapsa ne etse de yine de geçemezsin ondan. İYİ Kİ VAR İYİ Kİ BENİM DERSİN..
AŞK BUDUR İŞTE:...
SENİ SEVİYORUM HERŞEYİM
YORUMLAR
merhaba...
aşkın sınırsız ve sayısız tanımlarından yüreğinize özgü naturel bir kesit sunmuşsunuz...
aşk temelde yalın bir duygu ise de kişilerin karekteristik mizaçlarına...
yüreklerindeki cevhere... duygu dünyalarına göre nüanslara ayrılır...
nasıl ki güneş her meyveye ışık ve ısı verdiğinde biberi acıtır, elmayı tatlılaştırısa, aşk da yüreklere göre tatlanır, lezzetlenir...
bir de anlatma sanatı var...duyulanları...hissedilenleri...ürpertileri...yanmaları...üşümeleri anlatabilme sanatı...
yani yürekte olanları sözlere aktarabilme...sanırım buna fesahat ve belagat diyorlar..."edebiyat parçalama" gibi bir şey...
bu bağlamda kaleminizin yüreğinize tercüman olduğu belli... acaba yine de; "duyduklarımı tam ifade edemedim" diyebliyor musunuz?
yazınızı aşka itafen kırmızı yazmışsınız...siyah zeminde okuma zorluğu hissedilmekte...
bir de paragrafları kısa tutsanız derim...
duyguları zevkle paylaştım...
çok tebriklerimle...
saygılar...
hazel yalçın
çok güzel bir yazıydı kalemdaşım aşKın içinde biberi de olur tatlısı da tebrikler..
hazel yalçın
teşekkürler vkit ayırdıgınız için saygılarımla...