- 829 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Günlüklerim
21/aralık/2012
İstanbul
Bu gün kıyamet kopmadı…On yaşlarındaydım…Bizim köyden biri İstanbul’a gitmişti…Dini sohbetler dinlemiş…Köye dönünce” bir ay sonra kıyamet kopacak dedi…” bir ay merakla bekleyenler oldu…Kıyamet kopmadı…Evet Nasrettin hocanın cevabı güzel “İnsanın kıyameti kendi ölümü…”Hayata kıldan ince iple bağlıyız…ya kainat…O farklı mı.”Ol dedi bir kere var oldu cihan/olma derse mahvolur ol dem heman…” BAKİ OLAN ALLAH.
22/aralık/2001
İstanbul
Bu gün her şeye karşı çok şefkatliyim…Güzel bir yazı okudum…Her şey Allah’ı zikrediyor…Evet ,Allah’ın yarattığı hiçbir şeye zarar vermemeliyim… ve “Gönül kırmak” ne çirkin şey…
1/aralık/64
Konya
Bu gün Hz. Mevlana’yı ziyarete gittim… Evet “İnsanın hayatta en yüce ideali aşk...yani namaz ...” Namaz kılmak…” Evet göze nur…gönle nur namaz…”Hamlıktan eser kalmaz…namazla…Ona yönelmek…Onun huzuruna durmak…Namaz bir miraç bize…ey aşk günde beş vakit yıka beni…
3/aralık/64
Konya
Günlerce hz. Mevlana ile ilgili kitaplar okudum… Evet Konya gurbet içinde gurbet olmayacak bana…
5/aralık/2012
İstanbul
Bu gün eski günlere gittim…Konya’da geçen günlerime…
Evet Konya Mevlana’nın şehri ,O aşk şehri… “Aşkın olduğu yerde aş olmaz mı… Ben ilk gençlik günlerimde ”Köyümden koparken bir “ aş” penceresi açılmış gibi sevinç yaşamıştım “O aşk şehrine gittiğim için…Yıllar sonra bir gün inşallah nefsimden koparsam bir aşk penceresi açılmış gibi sevinç yaşarsam… Ben bunu o Mevlana şehrine borçluyum …Manevi ufuklar genişledikçe genişlerse…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.