- 660 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEYMA'NIN GÜNLÜĞÜ
Okuldaki edebiyatçılar çıldırmış olmalı! Dönem ödevi, günlük tutacak mışız!
Bizim edebiyatçı diyor ki: Türkçe yazmayı bilmiyor muşuz, "slm" yazıp, "selam" diye okuyor muşuz.
"N’olmuş yani, amerikalılar da bi tane büyük "ı" yazıp "ay" diye okuyorlar, üstelik anlamı da farklı..." dedi Burak (benim kanka), ama nafile.
Ben de "SMS atsak olmaz mı hocam?" diye sordum, pek bi kötü baktı.
Fazla üstüne de gidemedim, daha geçen hafta benim telefonu ele geçirdiğinde, "XD"nin küfür olmadığını anlatana kadar sülalem ağladıydı, ne olmaz ne olmaz.
Zaten şu karne meselesi yüzünden gerginim, bi de bu tuz oldu yani. Teşekkür aldım diye, bizim oğlan üç gündür kulağımda "sütü seven Şeyma" diye ötüp duruyor.
Geçen sene de, takdir aldığımda bana milka çikolata alıp getirmişti.
Annem o zaman "bak ağbin senin için çikolata almış, ne hoş" diyerek Pollyanna’yı bile kıskandırmıştı.
Dün de çıngar çıkarınca, "aa sen süt sevmez misin" demezler mi!
Evde kimse, oğlanın bana "inek" dediğini anlamıyor, hayır yani yakında hakikisini eve getirecek, o olacak.
Günlüğün notu: Hani, PES CD’lerini vercektin çocuğun!
Ben bu işten tırsmaya başladım, Ağbicim orda mısın sen acaba?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.