- 737 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Kamil SÖNMEZ Sonsuzluğa Gidiyor../ Hikmet OKUYAR
TÜRKİYE SANATÇISI, KARADENİZLİ MUHTEŞEM SANATÇI ŞEBİNGÜLÜ DOSTU BİZİM KAMİL SONSUZLUĞA GİDİYOR..
ADAM GİBİ ADAM, ABİDE ŞAHSİYET,
GÖNÜL DOSTU, ŞEBİNGÜLÜ DOSTU,
TÜRKİYE SANATÇISI, KARADENİZ MUHTEŞEMLİĞİNİN HAKİKİ USTASI TRT UZMANI TİYATRO OYUNCUSU KARADENİZLİ BİZİM KAMİL SÖNMEZ..
İSTANBUL TÜRKÇESİ muhteşemliğine çok yakın BİR AĞIZLA EN MUHTEŞEM Karadeniz Ağzı İLE YORUMLADI KARADENİZ ESERLERİNİ VE TÜRKİYE TÜRKÜLERİ GÜZELLİĞİNİ..YÜZLERCE KÜSÜLÜ KAVGALI SANATÇIYI BARIŞ ORTAMLARINDA BARIŞTIRDI ve İNSANLIĞA KAZANDIRDI..
FATİHALARLA RUHU ŞAAD OLSUN..
ESERLERİYLE, HİZMETLERİYLE ’’ ADAM GİBİ ADAM SANATÇI BİZİM KAMİL ’’ ÖZELLİĞİ İLE YAŞATILACAK ’’ KARADENİZLİ SEMBOL SANATÇI Şebingülü dostu BİZİM KAMİL..’’
’’ ORDUNUN DERELERİ ’’ gibi AKACAKSIN GÖNÜLLERE CAN DOST..
EBEDİ ALEMDE Şebingülü Bahçeleri SENİ BEKLİYOR..
ORDULULAR’IN VATAN TOPRAKLARINDA GÖNÜLLERİMİZE YÜRÜYORSUN..
GÜLE GÜLE RAHMETLE FATİHALARLA GİT.. NUR OL KAMİL İNSAN ..
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
.............
YORUMLAR
Hikmet Bey, öncelikle merhum sanatçımız Kamil Sönmez'e Allah'tan rahmet, kederli ailesine baş sağlığı diliyorum. Tabii ki halka mâl olmuş bir sanatçıyı kaybettiğimiz için, hepimizin başı sağ olsun.
Duyarlılığınız için teşekkürler, saygılar...
Hikmet Okuyar
Cumalar sonrasında Ordulular bağrında ebedi aleme uğurlandığında
'' Seni daha muhteşem duygularla seveceğiz.. Özelliklerini güzelliklerini yeniden değerlendireceğiz.. Senden alacağımız çok ders var'' dedittirdi..Candost Karadenizli Star Sanatçı, Sembol İsim Bizim Kamil..Daha çok seveceğiz..
Ceddinize rahmet..
Çok değerli bir sanatçıydı hocam
Sayın sönmeze Rabbim den af ve mafiret dilerim
Mekanı cennet olsun.Sizinde duyarlı yüreğiniz var olsun
SAYGILAR
Hikmet Okuyar
Dağların ve Çobanların Şairi Ünvanımla 4. Dereli Kümbet Yaylalar Şenliği ortamlarında ŞEBİNGÜLÜ DOSTU olarak Karadeniz Sevdası muhteşemleri saygınlığında gönül köşkümde ağırladığım Adam Gibi Adam Sanatçı Bizim Kamil !
Cumalar sonrasında Ordulular bağrında ebedi aleme uğurlandığında
'' Seni daha muhteşem duygularla seveceğiz.. Özelliklerini güzelliklerini yeniden değerlendireceğiz.. Senden alacağımız çok ders var'' dedittirdi..Candost Karadenizli Star Sanatçı, Sembol İsim Bizim Kamil..Daha çok seveceğiz..
Ceddinize rahmet..