Nerdesin Anam ?
Yine gecelerden birinde kalktim titreyerek uykudan, öyle üsüyorum ki, yorganimi üzerime cektigim halde, tir tir titriyor bedenim. Ana nerdesin ana, diye sesleniyorum. Ama herzaman ki gibi, sesimi duyan yok, cevap veren yok. Yavas yavas gözyasi süzülüyor gözlerimden, agliyorum yanlizligima, agliyorum yasadigim hayata. Nerdesin anam, nerde bana sarilmasi gereken kollarin, beni oksamasi gereken ellerin, beni kucagina alan anam nerde benim nerde ? Sen, sevgi sevkat nedir bilirmisin ? Sana hic anan sarildimi ? Oksadimi basini ? Sevdigini söyledi mi sana anan ? Bana söyleyen olmadi. Ben sevgi sevkat nedir hic bilmedim, tatmadin ben o tatlidan. Kaderim böyle yazilmis benim, sevgisiz büyümek tek kederim. Böyle gecelerde dualarda tesellim. Kimi cocuklar bilmezler kiymetini ananin. Ben ise isterken, yok ki kiymetini bilmek istedigim bir anam. Rabbim mi istedi, ben yanliz kalam. Gece gündüz dayak yerdim, iftiralara ugrar saclarimdan cekilirdim. Ne hayat be sürdürdügüm. nedir bu ne agir bir hüküm. Babam ise oturur gece gündüz televiziyonun basinda, bir gün olmadi sesini cikarsa. O evde oturur, emekli ya simdi, anam ise calisir, tabi arada yirmi yil yas farki var. Aman ne olur, böyle bir hata yapmayin, kendinizden bunca yas büyük bir insanla evlenmeyin.Anam gezmek tozmak ister, babam evde onun yolunu bekler. Ben seyreder dururum uzaktan, katilmam onlara, beni istemezler yanlarinda. Yanlizim iste ben buralarda, nerdesin be anam ?
Ah nasil isterdim, benimle otursun konussun. Nasil isterdim benimle gezsin tozsun. Bazen böyle oturup onlari izlerken, kiskanir bile olurum, ama onlar bunun farkinda bile olmazlar. Bunu gören anam nerde benim ? Benim anam var ama hic olmadi, ne kadar kötü degilmi dostlar. Iste ben, atesler icinde uyaninca uykudan, yani basima gelip de merak eden olmadi. Olmadi benim böyle bir anam !
YORUMLAR
yazını okudum inan annem varken annesizliği yaşadım anne sevgisinin ne olduğunu bilmedim baba sevgisinin ne olduğunu bilmedim sevgiden mahrum yaşadım adım sevgi olmasına rağmen sevginin ne olduğunu hiç bilmedim elin eskisi benim yenim olurdu her daim başkaları anne babalarıyla gezmeye giderken ben boynumu büker evde çocuk bakıcılığı yapardım çile çile dayak hakaret dışlanma hepsini yaşadım ve şimdi sağlığımdan oldum akciğerimin yarısını kaybettim bel fıtığına yakalndım neden hamal gibi yük taşımaktan besleme gibi hor görülmekten demirlerle dayak yemekten bunların hepsini çektim seni iyi anlaya biliyorum arkadaşım allah hiç bir kulunu kızını oğlunu sevgiden mahrum bırakmasın sevgiyle ve dostça kal kalemin daim olsun allah yar ve yardımcın olsun
İNADIN OLSUN HER ZAMAN YAŞAM DENEN İLLETE.SAYGILARIMLA.Üstüme vazife olmayan bir söz ettiysem affola.