- 1250 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
" GÜZEL DOSTUM CAN YOLDAŞIM MERHABA HAYAT ÇEŞMESİNDEN BİR DAMLA DAHA DÜŞTÜ TOPRAĞA BU GÜN ".....NİZAMİ MERT...
" GÜZEL DOSTUM CAN YOLDAŞIM MERHABA HAYAT ÇEŞMESİNDEN BİR DAMLA DAHA DÜŞTÜ TOPRAĞA BU GÜN "
GÜZEL DOSTUM, ÖMÜR ÇEŞMESİNDEN BİR DAMLA DAHA DÜŞTÜ TOPRAĞA BU GÜN. YALAN DÜNYANIN SAHTE GÜLÜCÜKLERİNİ VE İKRAMLARINI GERÇEK ZANNEDENLER HAYAT SUYUNUN BİTTİĞİ GÜN GERÇEĞİ GÖRECEKLERDİR, BU GÜN GÖRMESELER DE. SONSUZ HAYATIN, SONSUZ YAŞAM VE İKRAMLARINA KOTLANAN İNSAN OĞLU, KENDİ KOTLARIYLA OYNAYARAK, MÜSTAKİM DENİLEN ÇİZGİDEN AYRILMIŞ, KENDİ HEVA VE HEVESİNİN PEŞİNE DÜŞMÜŞTÜR. "HIZLI YAŞA GENÇ ÖL CENAZEN YAKIŞIKLI OLSUN" KABARTMALARIYLA ŞU AN ÖNÜNÜ BİLE GÖRMEZ DURUMDADIR. ÖMÜR ÇEŞMESİNİN ZIVANASINI ÇOKTAN ÇIKARMIŞLAR BUNLAR, DÜŞEN BİR DAMLAYI NEREDEN GÖRECEKLER. GÜZEL DOSTUM EĞER BU DÜNYA DEĞER VERECEK KADAR GÜZEL OLMUŞ OLSAYDI CİHAN PEYGAMBERİ ÖLÜRMÜY;DÜ HİÇ? DEMEK Kİ BU DÜNYA GERÇEK OLAN SONSUZ HAYATIN HAZIRLIK VE SINAV YERİDİR. GÜZEL DOSTUM BİZ BU SINAVI ADEMİYET BİLİNCİYLE VE YÜREĞİMİZDE SEVGİ, DİLİMİZDE HOŞ GÖRÜ, YAŞAMIMIZDAKİ AHDE VEFA İLE GEÇEBİLİRİZ DİYORUM. VARSIN ÖMÜR ÇEŞMESİNDEN BİR DAMLA DAHA DÜŞSÜN, HER DAMLA BİZİ SEVDİKLERİMİZE VE SEVENLERİMİZE KAVUŞTURACAKTIR..SELAMLAR SEVGİ YÜREĞİNDEN EKSİK OLMASIN, SEVGİNİ GÜCÜ SENİNLE VE SEVDİKLERİNLE BERABER OLSUN...NİZAMİ MERT...
YORUMLAR
Dost kavramını anlamlar yükleyerek nede hoş anlatmışsınız.. EY DOST! BUGÜNDE YÜREĞİMDESİN yazımı henüz burda yayınlamadım ama kayseriolay.com. girerseniz birde benim dünyamdaki dost kavramını okuyabilirsiniz saygılar.