- 341 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BEYNİNDE KIYAMET KOPARANLAR var.! ..
BEYNİNDE KIYAMET KOPARANLAR VAR .!..
Merhaba gönül dostlarım : Saygılar, sevgiler, selamlar ileterek gündem konusu haline gelen kıyametle ilgili izninizle bende bildiklerimi paylaşıyorum. Allah’ın Varlığına, Birliğine, Peygamberlerine, Meleklerine, Kitabımız Kuranı Kerime , Hayır ve Şerrin Kainat sahibinden geldiğine inananlar maya takviminde ön görülen yirmi bir aralık kıyamet senaryosuna inanmazlar.
Bu sahte kıyameti ortaya atanların tüm dünya insanlarını şaşırtıcılıklarıyla oyaladıkları için huzuru mahşerde cezasız kalmayacağından eminim. Allah’ın işine karışmakla ne kadar çok yanlış yaptıklarını, şirk koştuklarını ah anlasalar , görsel ve yazılı basına özür beyanlarını açıklamakta geri kalmazlar. İnternet üzerinden sayfama düşen program metinlerine de inanın çok şaşırdım.
21-Aralık Şirince programı sizlerle paylaşmak isterdim ama ! onların maya takvimine inanarak işlemiş oldukları günaha ortak olmak istemem. Çünkü inancımıza göre yapılan bir hatayı övünerek anlatırsak , bunu da paylaşırsak tekrar işlemiş gibi günaha girmiş oluruz. Benim amacım kıyamet senaryosu hazırlayanların yanlış yolda olduklarını,başkasının da inanmamasını hatırlattım.
Kıyamet alametlerinin neler olabileceğini bilmeyenler, farklı fikirlerini basın yoluyla kabul ettirmeye çalışmaktadırlar. Peygamber efendimize karikatürle hakaret edenlerden daha ne beklenebilir ki. İzmir ege bölgesinin en büyük şehri, Şiirince de kıyamet kopacağına inanıp gelen turist sayısı bir hayli fazla. Ülkemize gelen turistlerden memnuniyet duyarız ama böylesi de düşündürür.
Kainatın sahibi Yüce Allah sınırsız varlıkların ne zaman nasıl görev yapıp , yapmayacağını çok iyi bilendir. Batıl inançlarla hiç bir şeyi değiştiremezler. Merak ettiğim bir konu : Acaba kıyametin kopma arzusunda olanların uhrevi alem için yeterli hazırlıkları var mı da böylesine dünyanın sonunu bekliyorlar. Amel defterini doldurmayanların akıbetinin ne olacağının tahmini bile zordur.
Allah’tan umudu keser gibi uzaylı insanlar bizi kurtaracak gibi zihniyete sahip olanların çıkarları doğrultusunda bir şeyler elde etmek istedikleri kesin. Bu tür senaryolarla halkı aldatıp farklı bir şeyler olduğunda ön plana çıkmayı amaçlamaktadırlar. Farklı inanca sahip tarikatçıların ortaya attığı bu yalanların yenileri de eklenebilir. Kıyamet kopmadıysa nedenlerini tartışmaya açarlar.
Keşke Allah’ın varlığına, birliğine inanıp kitabımız Kuranın aydınlığından yararlana bilseler. Allah her yarattığı insanı Müslüman olarak yaratsa da daha sonraları bulunduğu yöre insanının görüşlerine ayak uydur maktadırlar. Ne Mutlu ki bize Türkiye Cumhuriyeti devleti olarak yüzde doksan Müslümanız. İnşallah yaşadığımız süre içerisinde Yaradanımıza layık kul olmaya çalışırız.
Ülkemizin ege sahilini kıyametin merkezi gibi gösterilmesi bence de bir oyun olduğunu hissediyorum. Sahte kıyamet, İnşallah kopmaz şiirlerimi de onlara misilleme olarak yazdım. Gerçekleri dile getiren duygularımı sizlerle paylaşmaktan onur duymaktayım. Allah izin verdiği sürece, ömrüm oldukça daha nice konuları işlemekten memnunluk duyacağım. Hoşça kalınız.
xxx SAHTE KIYAMET xxx
Nefsi arzusuna alışıyorlar,
Şeytanla birlikte yarışıyorlar,
Allah’ın işine karışıyorlar,
Beyninde kıyamet koparanlar var.
Her şeyi Yaratan hesabı bilir,
Bazı felaketler peş peşe gelir,
Canlı varlıkların hepside ölür,
Beyninde kıyamet koparanlar var.
Uydurma masala inanıyorlar,
Batıl inançlara güveniyorlar,
Maya takvimini beğeniyorlar,
Beyninde kıyamet koparanlar var.
Yirmi bir aralık dünya sonu mu? ,
Yoksa uzaylının kanunu mu bu? ,
İzmir’in Şirince bir kurtuluş mu? ,
Beyninde kıyamet koparanlar var.
Zekice konuya şöyle bir eğil,
Sapıklıktan başka hiç bir şey değil,
İmanı zayıftır, kafirdir çoğul,
Beyninde kıyamet koparanlar var.
***** İNŞALLAH KOPMAZ ****
İsrafil meleği emrine bakar,
Felaket, şiddeti her yeri yakar,
Sura üfleyince dağları yıkar,
Kıyametle dalga geçilir mi hiç? .
Kafirler kendince plan yaparlar,
Güneşe ve puta, taşa taparlar,
Haşa inancından bir bir koparlar,
Kıyametle dalga geçilir mi hiç? .
Allah’dan başkası bunu bilemez,
Alın yazısını kimse silemez,
Müslümanım diyen şerri dilemez,
Kıyametle dalga geçilir mi hiç? .
Görsel yayıncılar bunu abartır,
Mevlam diledi mi, deniz kabartır,
Şirk koşanları da bulur, gebertir,
Kıyametle dalga geçilir mi hiç? .
Maya takvimine Zeki inanmaz,
Yirmi bir gününe sınır dayanmaz,
Hakkını unutan gafil uyanmaz,
Kıyametle dalga geçilir mi hiç? .
18-12-2012
Ispartalı Zeki Çelik TÜRKİYE İLESAM il temsilcisi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.