- 501 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İNSAN HAYATARAĞMEN:
Bazen hayata inat yaşar insan,tıpkı bir çocuğa annesi yapma dedikçe ısrarla tekrarlaması çocuğun inadını..
Hayata inat yaşamak zor bir uğraş insan yaşamında.Hayatın vermediklerini hayattan
söküp almaya çalışmak!Yapa bilirmi insan hayatın inadına rağmen?Aslın hayatmı inat insan mı?Olmayacağını bile bile ısrarla istemek hayalleri hayattan..
İnsan hayata rağmen yaşaya bilirmi bir hayali,yaşlanabilir belki bir hayalin peşinde.Yaşadıkça alır insan emeğinin karşılığını..Zaten hayatında öyle bir inadı yoktur
emeğinin karşılığını vermemek gibi.İŞte asıl insan emeği olmayanı isterse alamaz alsada
ona yar olmaz..
Ama bazen de çalımlar atmak lazım hayata karşılık hayata,mesala hasta yatakta;Bir şeyler verir bir şayler alır hayat,mutluluk verirse bir acı alır senden yada acı verirse?
işte herzaman vermez bonus birde mutluluğu,yani yine öne geçer bir sıfır..Bana der bana inat yaşama hayatı sev sevil,ver al,gül güldür,ağla ağlat ama;sevilirken sevmeyi,alırken vermeyi,gülerken güldürmeyi,ağlatırken ağlamayı öğren....<Ben öğreterek yaşatırım kendimi>
Hayat çok ta uzun değil aslında,benim hayatım iki günlük belki ama hayatı kitaplara sığmayanlar var benim kadar yıl yaşayan..İşte birimiz hayatı yaşamışız demek birimiz hayali...
Sizce hangimiz hayatı yaşamışız?Her insanın hayatından bir kitap çıkar elbette ama kaçımızın hayatından çıkan kitaptan ciltler çıkar?Hayat yaşamak mıdır asılda,insan ölüncede yaşayıp,yaşarkende ölü olamaz mı?
Varmı tanıdığınız hayata inat yaşayan,yaşarken ölü,ölüyken yaşayan.....
İnsan ve hayat acaba hangisi hangisi için var?.....
YORUMLAR
en güzel hayat sevebilen bir yürekte harmanlanmış olanıdır...her kul kendisini yaratanı sevdiği sürece dahada göğüs gerer her acıya, ayrılığa ve sonsuz tutsaklığa...
bu yaşadığımız idman hayatı yarınki maçta daha iyisi için kullanmak dileğiyle :)))
sevgilerle dost...yüreğine sıkı bak!