- 771 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
" BİR DENİZDİ YÜREĞİM SENDEN ÖNCE, SAHİLLERİNDE AŞKLAR SEVGİLER YAŞANIRDI KOŞULSUZCA, GÖNÜL SAYFAM BEMBEYAZDI, BİR GÜN SEN ÇIKTIN KARŞIMA "...NİZAMİ MERT...
" BİR DENİZDİ YÜREĞİM SENDEN ÖNCE, SAHİLLERİNDE AŞKLAR SEVGİLER YAŞANIRDI KOŞULSUZCA, GÖNÜL SAYFAM BEMBEYAZDI, BİR GÜN SEN ÇIKTIN KARŞIMA. SABAHINA UYANDIĞIM DÜNYANIN MEVSİMİ DÖRTTÜ O GÜNLERDE, HER MEVSİM GÖZLERDE SEVİNÇ YÜZLERDE GÜLÜCÜKLERLE YAŞANIRDI, KIŞIN BAHARA BAHARIN YAZA ÖZLEMİ VARDI, UMUTLAR ASLA KAYBOLMAZ BAŞLAR YASTIĞA KAYGILARLA KONMAZDI, RÜYALAR HAYRA YORULUR YÜREKLER YORULMAZDI. GÜN GELDİ ŞÜKÜRSÜZLEŞTİ YÜREKLER MEVSİMLER İKİYE DÜŞTÜ, YA İLİKLERİNE KADAR ÜŞÜYORSUN YADA YANIYORSUN CEHENNEMİN ORTASINDA, GÜVENİN DİREĞİ YIKILDI, AŞKIN ÇINARINA KURT DÜŞTÜ DEVRİLDİ KOCA ÇINAR, AŞK DARAĞACINDA SALLANIRKEN SEVGİ SAHİBİNE DÖNDÜ GÖZ YAŞLARIYLA?:" İMAN EDENLER VE SALİH AMELDE BULUNANLAR İSE, RAHMAN (OLAN ALLAH) ONLAR İÇİN BİR SEVGİ YARATACAKTIR " İNSANDA YETERLİLİK BİR AZGINLIK VE SAPKINLIK OLARAK KARŞIMIZA ÇIKIYORDU, YÜCE YARATICI İLK VAYİN İLK ALTINCI AYETİNDEDE ZATEN BÖYLE DİYORDU: ANDOLSUN Kİ İNSAN AZAR KENDİNİ YETERLİ GÖRDÜĞÜ İÇİN " VAHİYDEN BESLENMEYEN BİR YÜREĞİN SAHİBİNİN ALÇAK GÖNÜLLÜ OLMASIDA ZATEN DÜŞÜNÜLEMEZDİ." HER ŞEYİN BİR ECELİ VARDIR GÜNÜ GELDİĞİNDE NE BİR SAAT ÖNE GEÇER NEDE GERİ KALIR " SAHİP OLDUĞUMUZ GÜZELLİKLERİN ECELİNİ KENDİ ELLERİMİZLE GETİRMEYELİM DİYORUM " SEVGİNİN GÜCÜ SİZİNLE VE SEVDİKLERİNİZLE BERABER OLSUN....NİZAMİ MERT.....