- 2134 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Keşke . . .
Eminim bir çoğunuzum hayatında çokça kullandığı Kelimedir ’Keşke ’ Sözcüğü. Aslında bir çoğumuz bunun birşeyi değiştirmeyeceğinide bilsek yinede kullanırız.
Kimi zaman ;çocukluğumuzu özleriz doya doya koştuğumuz,eğlendiğimiz ve hayatı çok güzel bulduğumuz günler için kullanırız. O güzel günler ’kşeke diğerek geri gelmesini ümid ederiz. Fakat her ne kadar ümit ederek söylesekte ’keşke’ sözcüğü sadece küçük fısıltıdır yüreğimin derinliklerinde. Ama yine içimiz de azda olsa heycan hissederiz,belki geçici olacak ama yinede hayata tutunmamızda azıcıkta olsa etkisi olacaktır ’ Keşke ’ sözcüünün.
Ancak kimi zamanda ’ Keşke ’ Sözcüğünü küçükken yaşadığımız bir anın olmamasını ümit etmek için kullanırız. Çocukken çok sevdiğimiz bir hayvanımızın völmemiş omamasını eya oyun oynadığımız evin yıkılmamış olmasını diler gibi ’ Keşke ’ deriz. Fakat yinede geri getirmeye yetmez ve yetmeyecektirde. Gönlümüzde sadece acı veren bir kıvılcım yakacaktır,her ne kadar kısa sürsede bu kıvılcım yinede etkisini hissederiz uzun bir süre.
Ama size tavsiye ’ Keşke ’ sözcüğünü kullanmak yerine elimizde olanlara şükretmeli,kaybetmediklerimizin kıymetini bilmeliyiz. Çünkü; şimdiden kıymetini bilmessek o elimizdekileri ’keşkleri’ Düşünürken kaybedebiliriz ve bir de bakmıssınız ki ’ Keşklerin arasına yenileri eklenmiş olacağız. O yüzden artık ’ Keşke’ demeyi bırakıp elimizdekilere sımsıkı sarılalım . Unutmayalım bir daha elimizde ki güzellikleri bulamayabiliriz.
************ Öykümü sabırla okuduğunuz için teşekkür ederim . . . ************
Beyaz Hayel
YORUMLAR
sayfaya serpilmiş içten vede sıcak bir yazıydı yazan kalemi kutlarım içten sevğilerimle