- 607 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mavi Marmara
27.10.2010 tarihinde yazılmıştır.
26.12.2010 Pazar günü Sarayburnu açıklarına yanaşan Gazi Gemimiz Mavi Marmara coşkulu kalabalık tarafından karşılandı.Sabahın erken saatlerinden itibaren ellerinde Filistin ve Türk bayraklarıyla Sarayburnu’na akın eden halkımız bu tarihi ana tanıklık etmek ve gelecekte torunlarına ’bende oradaydım’ diyebilmek için adeta birbirleriyle yarıştı.Gurur gözyaşlarının deniz suyuna karıştığı törende hatıra fotoğrafı çektirmek isteyen vatandaşların patlattığı flaşlar havanın bulutlu olmasına rağmen ortalığa günlük güneşlik bir hava verdi.Bir vatandaşımız hatıra fotoğrafında geminin omuzuna kolunu atmakta ısrar edince denize düşüp boğuldu.Atılan havai fişekler flaşların gölgesinde kaldı. Bize tarihi bir zafer yaşatmasından dolayı tarihe geçen gemi,yeni seferler için hazırlıklara başladı.Zalim İsrail gemiyi iade etmekle ağır bir yenilgiye uğratılmış oldu.İsrail’de bu yenilgiden dolayı 1 hafta yas ilan edildi.BM Genel Sekreteri yayınladığı mesajda;Türkiye’nin gemiyi almakla orantısız güç kullandığını açıkladı ve kınadı.Her ne kadar canımızı kurtaramamış olsak da Mal Canın Yongasıdır deyip gemimizi kurtardığımız için ne kadar gurur duysak azdır.Nice zaferlere!!!! Nice gururlara!!!!!
Not:Yerine ulaşamadığı için geri gelen erzak vatandaşlar tarafından talan edildi.İzdiham esnasında yüzlerce yaralı var.İzdihama sebep olan bu olaya karışan vatandaşların hiç birinin elinde bayrak olmaması dikkat çekiciydi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.