- 469 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HENÜZ BAŞLAMADAN BİTİYOR AŞKLAR ...
HENÜZ BAŞLAMADAN BİTİYOR AŞKLAR ...
Saygıdeğer gönül dostlarım : Sevgiler , selamlar ileterek konuyla ilgili paylaşıma devam ediyorum. Aşkın deryası kitabımdan damlalar diye büyük bir kitap hazırlığı içindeyim. Kadınların Sorunlarını, Erkeklerin yorumlarını , İyi kötü durumlarını, Bu kitabım da bulabilirsiniz. Amacım kitap reklamı yapmak değil !. Hayat serüvenin de aşık olmak, aşkı yaşayabilmenin kuralları var.
Maalesef bazı gençler, olgunlar, yaşlılar bu kuralları algılayamadan başka birilerine aşık olduğunu zannederek bazı emellerine ulaştıktan sonra sanki elbise veya ayakkabı değiştirir gibi umut verdiği kişileri terk ederek, rencide ederek yalnız bırakıyorlar. Bir başkalarının hayallerini yıkmak ne kadar üzücü bir şey. Bazı kişiler gururunun, nefsinin esiri olarak intihara sürükleniyorlar.
Toplum içinde iki yüzlülük yapan insanlar öylesine çok ki bazen süper zeka olanlar bile iltifatlar karşısında güvenebiliyor, teslim bayrağını çekiyor. Henüz başlamadan bitiyor aşklar derken haksız olmadığımı sizde anlarsınız. Kimi gençliğine,kimi dinçliğine,kimi güzelliğine,kimileri de varlığına güvenip,
yürek sevgisiyle dolu , olgun insanların aşklarıyla adeta dalga geçiyorlar.
Saygısızlığa sebebiyet veren her kişi bundan sorumludur. Şahsi menfaatini
düşünerek karşısında ki kendine çekmeyi düşünürken diğer mağdur olan insanın da ne hale düşebileceğini hesaplaması lazım. Dinimizce doğru olmayan intiharların yaşanması Müslüman ülke açısından da utanç kaynağı durumuna düşüyor. Hiç bir kimse başkalarının aşkıyla, onuruyla oynamamalı.
Yıldızınızın barıştığı, elektrik aldığınız güzel iyi insanlar olabilir ama ! önce o kişi hakkında derin bilgiler elde etmeniz gerekiyor. Yoksa konu başlığında belirttiğim gibi henüz başlamadan aşkınız bitiverir. Şahsi duyduğunuz ilgiyi karşınızda ki talip olduğunuz kişide duyması gerekir. Yoksa kendi kendinize gelin güveyi olmuş durumuna düşersiniz. Bence güzellikler ikinci plandadır.
Karşınızda ki insanın güvenirliği, itibarı sıfırın altındaysa tutulduğunuz zaman
sizin seviyenizi de kendisiyle eşitleyebilmesi an meselesidir.Yüz kızartıcı bir suç işlemiş olsa sizde gümbürtüye gidersiniz. Aşk oyuncak değildir. Saygıyla başlayan,sevgiyle yoğrulan, hoş görüyle pişen , gönül dünyamıza yerleşen , gözle görülmeyen hissedilebilen ve tüm vücudu etkileyen bam başka bir şey.
Özellikle gençlerin şıp sevdi tavırları zaman çerçevesinde istikbalini de söndürebiliyor. Kendini her konuda hazır olduğunu hissettiğini sanarak aşık olarak istikbal çizgisini bozabiliyor. Öncelik olarak yapılması gerekenleri en sona bırakırsan elbette şaşkınlığa uğrarsınız. Sevdiğiniz insana iltifatlar sunup kendinize bağlarken ufkunuzu da karartacak engelleri ortadan kaldırmalısınız.
Aşkın deryası kitabımdan damlalar da buna benzer binlerce şiirim yer alıyor.
İnşallah duyarlı insanlarımız verdiğim bilgilerin altını çizerek aşkın kurallarını bozmazlar. Bir ömürlük sanat aşkımda ki amacım: Muallakta kalan çaresiz insanlara ışık tutmak, yardımcı olmaktır. Gerek yazılarımla, gerek şiirlerimle ben bunu yıllardır yapıyorum. Okuyuculara ulaştığı takdirde öyle inanıyorum ki henüz başlamadan aşklar bitmeyecek, sevenler mutluluğu yakalayacaklar. Allah sizleri sevdiklerinizle bir ömür yaşatsın. Hoşça kalınız , dostça kalınız.
***** A Ş K T A T S I Z *****
Gördüğüm güzelde canım kalıyor,
Rengarenk süsüne gözüm dalıyor,
Kimi fırsatçıdır çabuk yoluyor,
Aşkın lezzetini tadamıyorum.
Ben bende değilim beynim karışık,
Naza çekilenler olmaz barışık,
Ciddi gördükleri olur yılışık,
Aşkın lezzetini tadamıyorum.
Yürekten severim bulurum kızı,
Anası, babası olmuyor razı,
Biranda değişir bu alın yazı,
Aşkın lezzetini tadamıyorum.
Küçüğüm diyenler benden de yaşlı,
Samimi olamaz, içli ve dışlı,
Kalbime yakışır bir ağır başlı,
Aşkın lezzetini tadamıyorum.
Sürmek istiyorum Zekice sefa,
Emrine alarak çektirir cefa,
Değerim bilinmez sevsem bin defa,
Aşkın lezzetini tadamıyorum.
***** T E Z B İ T T İ *****
Her türlü duyguya bürünüyorlar,
Bazen iki yüzlü görünüyorlar,
Dikiş tutturmayıp sürünüyorlar,
Henüz başlamadan bitti aşkımız.
Toyları sevdaya koyulamıyor,
Güvenip sırrını yayılamıyor,
Sesimiz kimseye duyulamıyor,
Henüz başlamadan bitti aşkımız.
İlkine sıcaktı davranışları,
Beni etkiledi yalvarışları,
Şüphede bıraktı kıvranışları,
Henüz başlamadan bitti aşkımız.
Sanatım gereği yardımcı oldum,
İltifat beklerken sitemle doldum,
Ufkumu açacak hayale daldım,
Henüz başlamadan bitti aşkımız.
Zeki’ye ders oldu bir daha sevmez,
Kalbini,gönlünü çıkarıp vermez,
Yüreği sızladı riske de girmez,
Henüz başlamadan bitti aşkımız.
Ispartalı Zeki Çelik TÜRKİYE İLESAM il temsilcisi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.