Allah'' Lafsı Hakkında
Allah’ın ismi olan ve bünyesinde muhteşem manayı ihtiva eden bu kelimecik, sanki Rabb Teala ve Tekattes Hz.’nin; ’’Ben, dağa taşa sığmam ama bir mümin kulumun kalbinin köşesine sığarım.’’ buyurduğu gibi Kuran-ı Kerim’ in adeta kalbidir. Komple Kuran’ı bir defada mevcuda getirir, ayaklandırır, ete kemiğe bürür... Ki ’’O’’ bu kelimenin içerisindeki manada bizzat kendisini işaret eder. Zaten kendinden başka birşey kendisine erişemez. ’’O’’ nun seçtiği ve sırf kendine ayırdığı kulları vardır. Bir gecede bütün ışıkları aniden yakar. Ona Cebrail haber getirir, günahları bağışlanır. Bizzat Ahmet SAV. ziyaretine gelir.
Abdulkadir Geylani hz. deftere adını yazar. Azrail ve şeytan ile birebir konuşur. Aklı küll ile hareket etmeye başlar. (Vucudumuzdaki mevcut olan o ikinci akılla...) ’’O’’ na hızır AS.’ ın aklı yetmez.
La kılıncı Allah lafsının hazır ve nazır çeliğinden imal edilmiştir. Keskinliği ancak aşık keser, başka değil...
O yüzden kişi Allah ismi celalini tekerrüren zikreder. Başındaki sonradan olma akıl, onu bilemez ( Burda muhteşem bir mevzu anlatılması gerek ’’velakin’’) ama bünyesinde mevcut olan aklı küll bilir ve zaten çok sevdiği kula. Bir adım a on adım koşarak yaklaşır ki o aşıklar; maşukunun emrine amadedir. Bir kurbanlık kuzudur. Onların kokusu aşk kokar, yaydığı kokuları ve görüntüleri iç gıcıklar ..!? Allah CC. Muhammet’teki (SAV) muhabbetten başkasını mümkün değil kendine muhatap etmez..!? Işık ışık bakan gümüşi bedenli sevgilisi ile..!
Aynı özelliklere sahip birde şeytan vardı. ŞEYTAN: Yani Allah’tan ayrı her şey ’’şey tani’’ dir. Dahada açar isek başka birşey demektir, asıl mana; uzak olandır. Yani karıştırıcıda dediğimiz, şeytan kişiye hiçte uzak değildir. O yüzden dinimiz adeta korucu vazifesi görür. Tamamına eren islam dinidir; işte bu yüzden din vardır. Tezat oluşturmamız gerek ki dönüp bir bakabilelim. İblisin tuzakları arife kanat vazifesi görür ve onu ona ulaştırır. Bu yüzden şeytan mükemmel değerler ihtiva eder. Şöyleki kişinin şeytanı müslüman olması gerekmektedir.
Müslüman : Yanında teslim olabilme hazzını taşıyan barındıran emaneti geri teslim edebilen demektir.
Oyüzden Şeytan en çok Müslümana musallat olur ve hatta onun bu musallatı Rahmetten başka bir şey değildir ( Aman Allahım)..!?
ve hatta :.............................?
Yani bu devirde illüminatinin Mehdi AS.’ a; ortamı İnşaallah atlama tahtası yapmaya hazır ettiği gibi
yani Firavun’un HZ. Musa’ yı kendi sarayında beslediği gibi, onun için elbette zorluk yoktur, ve zaman tekerrürden ibarettir.
Evet bu kadarla kalsın ..
Sürçü lisanım var ise affola
Saygı ve hürmetler..............yok,sul
YORUMLAR
İblisin tuzakları arife kanat vazifesi görür ve onu ona ulaştırır. ... tebrikler ..
şeytan nefsin rehberi ve hocası hükmündedir ama kalbi selim müminin nefsine hükmü asla geçmez bilakis şeytanla savaşan müminin kalbi hem dünya da hem ukba da zafere nail olur. Rabbimiz bizi
muzaffer eylesin şeytan ve yandaşlarına karşı. Selamlar
Bir anlık gülümsemeyi,bir anlık üzüntüleri,bir anlık merhabalaşmaları bir günaydını paylaşmakta tereddüt edilen bir........ yoksunlaşmaya karşı ne güzel bir cevaptır... Emeği, sevgiyi paylaşmak, aynı coğrafyayı paylaşmak.....Yaşamdaki herşeyin paylaştıkça çoğaldığını unutmamak adına.. yola çıkarak diyorumki..kaleminize yüreğinize sağlık güzeldi kaleminiz daim olsun..çok değerli kalem dostu.