- 718 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Dünya islam olsa zarar mı eder?
DÜNYA , AMERİKA ve AVRUPA’DAN İBARET DEĞİLDİR
Gazetemiz’de Aydın Fikir adı altında yazıları afaki bir ütopya olsun diye yazmıyorum. Küreselleşme öncesi Avrupa artık eski öncü fonsiyonunu kaybetmiş durumdadır. Doğu ondan öğreneceğini öğrendi. Fakat onlar doğudan aile düzenini korumayı bile öğrenemedi. Sivilleri ve aileleri hedef alan, doğuya karşı ayrıcalık taşıyan tahrip edici devlet anlayışlarını bırakmaları kendi menfaatlerine olur. Küreselleşme kavramını da öteki kavramlar gibi iki yüzlü davranışa dönüştürmemelerini tavsiye ediyoruz.
Dünyada suçu işleyen den daha suçlu olan; o, suçu işletendir. O, suçu işletenden daha suçlu olan da, onun fikri ve düşüncesidir. Dünyanın en sesiz kaldığı adaletsizlik, Emperyalizmin körüklenmesi, Müslüman katliamlarıdır. Ne demek? Bombalarla Şehirlerde savaş etmek. Askerlerle tanklarla ve işkencelerle yargısız sivil katliamları. Ve yağmalamaları. Dünyanın en istikrarlı Mutlu yaşam yeri Ortadoğudur. İcat ettikleri silahları Müslümanların canında, evinde, otağında deniyorlar. Bunun kaynağı Avrupa’dır. Avrupa değiştirilmelidir. Sinyaller de verildi. 2022 de İsrail denen bir devlet olmayacak. Zaten 68 olaylarıyla da İdeolojiler tarihe gömüldü. Bütün bunların yorumunu Başbakanımız Dünya basınına iki gün evvel hitap etti. İdeolojik gurupların sokaklarda ve Anarşide devam etmeleri de “Gerçekleri”; Müslümanlara söyletmemek içindir. Vatikanın 7 Ekim tarihli haberine bir bakın!
Doğal haline bırakırsanız Fransa değil, Dünya tamamen Müslüman olur. Dünyayı doğal haline bırakmayanlar kimle?. Bu sorunun cevabını yorum yazdığımız haber veriyor. Bizce de, Cevap şu: Hz Muhammed Müslümanları korumak için; O, günün Hırıstiyan Devlvleti olan Habşistan’a ve Kral Necaşi’ye göndermişti. Kral Necaşi gerçeği öğrendiğinde söylediği ilk söz şuydu: Sizin dininizle bizim dinimiz bir lambadan çıkan ışığa benziyor. Açıkça diyorum ki; Bu günkü Hırıstiyanları idare edenler, Vatikan’ın başkanı ve onun gibi Papaz elbisesi giymiş ateistlerdir. Onların yaptıkları da yorumunu yazdığımız "Haber" de dir. Demek ki; Arakan’da, İsrail’de,Bosna’da şimdi Suriye’de İnsan kaliamlarının faillerini gösteriyor. Dünkü haberlerde Bosna katliamlarının faili gösterilen Sırp Redovan Karezic Mahkemede kendini nasıl savundu? "Ben tebrik edilmeliyim, ben Avrupaya BARIŞ getirim." BM. Kimin elindeymiş? Barış kavramı Avrupa’da nasılmış, öğrenin!.
Bu günden sonra Hırıstiyan dünyası bilsinki: Gerçek Hırıstiyanlık kalmamışrtır. Allah doğru söyledi: Allah indinde DİN İSLAMDIR. İslam ise; Allah’tan gelen Peygamberlere inanmaktır. Hükümetimizin ve Müslümanlara idareci olanları Vatikana ve onun esiri olan Birleşmiş Milletlere karşı protestoya çağırıyoruz. Sırplar, Ermeniler ve İsrail nasıl kullanıldıklarını anlasınlar! Ertuğrul Çaylar([email protected]) 15 10 12
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.