İtirafname
Sanal dunya, yalan dunya dedikleri yerde kesisti yollarimiz. Biraz urkek,biraz da guvensizlik, kirilganlik vardi uzerinde. Insanlarla arasina buzdan daglar koymus, tas duvarlarla setler ormustu. Zaman geciyordu...Selam, nasilsindan baska sozumuz yoktu. Dilimize yapismis bir kere iyiyim, demek. Hayata ne için kusmustu? Neden bu insanlara karsi olan guvensizligi, bilinmezdi. Her gun kendime soruyordum neden diye?
Anladim ki onunla ayni kaderi paylasmistik. Acilarimiz, uzuntulerimiz, talihsizliklerimiz.. Hepsi, hepsi ayni idi.. O’da uzaktan da olsa bir seyleri farketmis olmaliydi ki; sohbet etmeyi secmisti benimle. Ve o gunden sonra cok cok isindik birbirimize. Kanbagimiz farkli olsa da, bizi birbirimize baglayan,guzel bir dostluk vardi ortada. Yanimda oldugunu, dualarinda yer verdigini bilmek;butun servetlere degerdi gozumde..
"Keser doner,sap döner "deyim kullanmayi cok sever. Hani derler ya erkek gibi kadin; oyle degil iste. Kadin gibi kadin, yuregi mert, sozu pek, yikilmamis firtinalara ragmen, ulu bir cinar gibi dimdik ayakta.. Sakin ola ki yüreğine dokunmayin, kirk yerden paramparca.. Aslan kesiliyor bir anda.
Birgun; sohbet esnasinda dediki:
Bak bebegim, hayat cok acimasiz degil, insanlar acimasiz. Sen sadece dua et, Rabbine sigin, her seye inat ayakta kalmalisin..
"Cokta misafirperver", kahveyi bana yaptirir, kendi oturur keyifle icer. Bu da nerden cikti demeyin, ziyaretine gitmistim. Bir kasa elmanin icinde, bir iki tane curuk cikti diye,butun elmalari cope atmasina izin veremezdim. O’nu kimsenin silemiyecegi bir yere koydum. Anlasin istedim; temel ne kadar saglam olursa, depreme o kadar dayanakli olacakti. Yalanlarin, ihanetlerin, arasinda sarsilmayacakti...
Basi dumanli, gozleri yasli, kanadi kirik kusum. Yaralarini sarmaya calissam da, beceremedim be kurban oldugum. Seninle tanistigimiz gune sukurler olsun. Her zaman yanindayim, yanimdasin. Iyi ki varsin, iyi ki hayatimdasin.
Var ol , nur ol, hep ol insAllah.. Seni seviyorum yuregi guzel ablacigim...
Aysar 12/13/2012
(Sevgili Dilruba-Emine Genc ablama )
YORUMLAR
duygulandım
vefa ve sıcacık dost yüreklerin hesapsız buluşması ne güzel...
dostluğunuz baki olsun.
Aysar
ALPEREN OZAN
"Dost; öteki ben'dir." der bir düşünür.
Tam başlamıştım okumaya ki, bir den benim gözler nemlendi, sen nasıl bir şeysin yarabbim..bir anda hem güldürüp hem ağlatabiliyorsun. Bu güzel düşünceleri hak edecek ne yaptım bilmiyorum ama bildiğim ve emin olduğum bir şey varki kalbim tertemiz. Ben de aynı senın dediğin gibi diyorum ki, şükürler olsun seni karşıma çıkaran Rabbime iyi ki seni tanıdım iyi ki hayatımdasın seni seviyorum bebeğim..hem de öyle böyle laf olsun diye değil yüreği güzelim. Seni yaradana kurban olurum ben. Çok teşekkür ediyorum her şey için. Ben kalbindeki yerimi biliyorum senınde bende ki yerini bilmen kadar güzel bir şey olamaz. Neyse buradan bu kadarı yeterli ;)
Şimid yazı metnine gelelim İlk denemen olarak başarılı bir anlatım ve ifadeler kullanmışsın. Ama yazı biçimini düzeltmen gerek. Bu sayfa biraz farklı Metin çalışmalarını worde yaz oradan kopyala :) öptüm seni Başarılarınla gurur duydugumuda belirteyim ayrıca..
Dil-ruba Emine Genç tarafından 12/13/2012 6:57:24 PM zamanında düzenlenmiştir.