- 1386 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NAİM HOCA ERZURUMDA BİR GALEYANI ÖNLEDİ
Naim Göller Hocai ile çok sık konuşan biri olarak ;bir gün Erzurumda Demirevlerden ,Mahallemizden Şehit Yedek subayın cenaze namazını kıldıran Naim hocam Şehitlik mezarlığına gidecek gençlik galeyana geldi .
PKK yı lanetleyen grup coşdu-As.inzibat komutanı :Hocam bunlara bir nasihat etsenizde cenazeyi çıkarsak dedi.
Naim hoca gençliği taşkınlığı önleyen bir konuşma ile herkes nizami cenaze konvoyuna eşlik etmeye başladılar.
Ben ve Naim hoca kaldık, inzibat merkez komutanın yanında herkes araçlar gidince demirciler çarşısı içinden cenazeyi götürülmesi gerekiyordu.
KOMUTAN BANA SİYAH BİR STEYŞIN RENOYU GÖSTEREREK SİZ NAİM HOCAMI ALIN BİZİM MAKAM ARABAMIZLA DEMİRCİLER ÇARŞISININ ALTINDAN YANİ BAŞAK EVLERDEN MAHALLE BAŞINA VARMADAN ŞEHİTLİĞE GÖTÜRÜN DEDİ.
HOCAMIN KOLUNA GİREREK SİYAH ARACA BİNDİK-SEVGİLİ ASKER ŞÖFÖRÜMÜZ BİZİ EN KESTİRME YOLDAN CENAZEDEN ÖNCE ŞEHİTLİĞE ULAŞTIRDI .
DAHA HENÜZ KİMSE GELMEMEİŞ KABİR EŞİLMİŞ ŞEHİTLİKTEN SORUMLU KOMUTAN ASKERLER VE BİR KAÇ BELEDİYE PERSONELİ BAŞLADIK BEKLEMEYE-
HOCAM:(ERZURUM ŞİVESİ İLE)
OLA HELE BİR BAHIN , TAHTA MAHTA-HASIR MASIR HAZIRMI ?YOKSA GETİRSİNLER DEDİ .
BENDE PERSOONELE SORUNCA BİR HASIR EKSİK GALİBA BİR GENÇ KOŞARAK CENAZE MALZEMECİSİNE KOŞUP ALIP GELDİ-
HOCAM :HAYA YAŞA OLA EFFERİM DEDİ GENÇ HOCADAN BU İLTİFATI ALINCA -
HOCAM DEDİ, ŞEHİDE YAHIN DURİM HE ,KOMŞUMUN OĞLU DEDİ.
HOCA TAMAM ULA ABELE KENARDA DUR DÜŞER MÜŞERSEN MEZERE.
GENÇ ÇOK SEVİNDİ ,
NE DEMEK BİR ŞEHADETE ERMİŞ KOMUTANIN TABUTUNA İLK O, BEN, HOCAM DOKUNACAĞIZ .NE YÜCESİN ALLAHIM.
AMAN ALLAHIM BİR TEKBİR SESLERİ-BİR GÜR EDA İLE KONVOY ŞEHİTLİĞE GİRİNCE ORTALIK ANA BABAGÜNÜNE DÖNDÜ
Dostlar Rahmetli mekan cennet naim hocayla aNA BABA GÜNÜ OLAN ŞEHİTLİKTE HERKES ŞEHİDİN TABUTUNA DOKUNMAK İÇİN YARIŞTILAR ADETA
-ALLAHIM SEN O YÜCE MERTEBEYE EREN ŞEHİTLERİN ŞEFAATİNDEN AYIRMA BİZLERİ .
NAİM HOCAM MEZARIN GÜLLÜK GÜLİSTANLIK OLSUN-
HÜSEYİN YILDIZ-SAKARYADAN ERZURUM HATIRATIM çok sık
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.