- 535 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GİTME YESİLLİĞİMİ ALIPTA GİTMEE
SENI BULDUGUM GIBI KAYBETMEK ISTEMIYORUM ANIDEN VE HIC UMMADIGIM ANDA.SAKIN GITME BENDEN BIR AN OLSUN GITME.MUHTACIM SANA.ZATEN COK AZ KALDIN BENDE YETMEZ BUKADAR GITME NE OLUR GITME.BIRAKMA BIR BASIMA CARESIZ.ELLERIMI BOS YUREGIMI SAHIPSIZ BIRAKMA.BENI SENSIZ BENI BENSIZ BIRAKMA.BILMEZSIN DEGERINI BENDEKI SEVGINI TAHMIN EDEMEZSIN.INSAN KALPSIZ YASAYAMAZZ BENI ISTE OYUZDEN SENSIZ KOYMA BU KAHPE DUNYADA.BIR BASINA CARESIZ YAPAYALNIZ KOYMA.GOZLERINDEKI YESILLIGE ICINDEKI GUZELLIGE HAPSET BENI,VE SAKIN CIKARMA ORDAN.KIR KALEMIMI.GERI DONUSUM OLMASIN.SURGUN ET BENI KENDINE BIRTEK SENIN OLMAK ICIN VERDIGIM BU CABA BIRTEK SENIN OLMAK ICIN.GITME BENDEN YALVARIYORUM SANA GITME.BASLAGIDI GIBI SAKIN BITMEZ OYLE HABERIN OLSUN.KOLAY KOLAY BITMEZ BBITEMEZ.YERIME KIMSEYI KOYMAZSIN ?KOYAMAZSIN DEGIL MI?OYLE BIR ANDA UNUTMAZSIN BENI DEGIL MI?YAPMA BE BENI CEVAPSIZ SORULARIMLA BASBASA BIRAKMA.DUVARLARLA ARKADAS YAPMA BENI.YESILLERE DUSMAN,GUZELLIKLERE KUSKUN YAPMA BENİ.GİTMEEE....
YIKMA VIRANE EYLEME DUNYAMI GOZUMDEKI BIR TEK YASA KIYAMAZKEN SELLER ICINDE KOYMA BENI.ICIMDEKI KURAKLIGA ALISTIM ARTIK.CIRILCIPLAK BIRAKMA BENI.BIRTEK SANA BUTUN EMEGIM.YAKMA BENI NE OLUR YIKMA BE YIKMAAAA...GITMEEE UZAKLARA GITMEEE HERSEYIM GITMEEEE......BENI BENDEN ALIP GITME BENI SENSIZ KOYUP KACMA.PISMAN OLUPTA DONMEK ISTERSEN TANIYAMAZSIN ARTIK.SEN OLMAYINCA PARLAMAZ GOZLERIM ELLERIM TUTMAZ,SEN OLMAYINCA BEDENIM SAPASAGLAM DURMAZ TEK VUCUT KALMAZ PARCALARA AYRILIR.ARTIK IS ISTEN GECER YANI.BEN ISTEDIGIN KADAR ACI CEKERIMDE PISMAN OLUPTA DONERSEN SENN CEKME SAKIN.DAYANAMAM YUREGIMIN ACIMASINA.KALBIMIN YIKILMASINA.GZOLERIMIN AGLAMASINA DAYANAMAM.
ISTE BU YUZDEN GITMEE.SONSUZA KADAR YALVARMAYA HAZIRIM HAYKIRMAYA BAGIRMAYA.GITMEMEN ICIN HERSEYI YAPMAYA HAZIRIM.SENSE GITMEK ICIN COKTAN HAZIRSIN.AMA GITME ISTE GITMEEEE.......................