21 Aralıkta Ne Olacak?
03.12.2012 tarihinde yazarak sitelere eklediğim Kıyamet Safsatası başlıklı şiirimde de vurgulamaya çalıştığım üzere 21 Aralıkta olağan dışı hiçbir şey olmayacak!
Güneş, yine doğudan doğacak ve batıdan batacak. Yaşam devam edecek.
Hiç kimsenin insanların akıllarını karıştırmaya, yüreklerini daraltmaya, beyinlerini yormaya hakkı yoktur.
Kıyamet, genel olarak hastalıklı ve çarpık düşünce sistemine sahip olan mutsuz, huzursuz, başarısız, karamsar ve cahil insanların yüreklerinde ve beyinlerinde kopar.
İmanı bütün olanların yürekleri Allah ve insan sevgisi ile dolu olup, onlar ölmekten asla korkmazlar.
Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Mehmet Görmez, 21 Aralıkla ilgili kıyamet senaryolarına sosyal medya üzerinden yanıt verdi:
Diyanet İşleri Başkanı Görmez, Maya takvimiyle ilgili kıyamet senaryolarına sosyal medya üzerinden cevabi mesaj yazarak, "Gelen yoğun sorular üzerine derim ki; batıl, sahte, hurafe kıyamet senaryolarına itibar etmeyelim. Ebedi âleme hazırladıklarımıza bakalım. Dünya ahiretin tarlasıdır. Cennet, tohumunu bu dünyada ektiğimiz bir bahçedir. Cehennem ise ateşini bu dünyadan götürdüğümüz bir ocaktır. "Rabbimiz, bize dünyada da ahirette de güzellikler ver, diye dua edelim" ifadelerini kullandı. - Ankara
(Haber Tarihi: 07 Aralık 2012 Cuma Saat 17.03 Ankara Haber Ajansı)
Din işleri konusunda âli devletimizin en üst düzey resmi yetkilisi ve görevlisi olarak yapmış olduğu açıklamalara mutlak itibar edelim.
Konuya ilişkin büyük yarar gördüğüm için Amentü Duasını birlikte anımsayalım, izninizle:
Amentü, Türkçede "inandım" demektir. İman esaslarını ifade için kullanılır.
Okunuşu:
Âmentü billahi ve melâiketihi ve kütübihî ve rusülihî ve’l yevmi’l-âhıri ve bi’l-kaderi hayrihî ve şerrihi mine’llâhi teâlâ ve’l-ba’sü ba’de’l mevti hakk Eşhedü en lâ iâhe illallâh ve eşhedü enne Muhammeden abdühû ve rasûlüh.
Anlamı:
Ben Allahü Teâlâ’ya, meleklerine, kitaplarına, peygamberlerine, âhiret gününe, kadere; hayır ve şerrin Allahü Teâlâ’nın yaratmasıyla olduğuna inandım. Öldükten sonra dirilmek de haktır. Ben şehadet ederim ki, Allâhü Telâ’dan başka ilâh yoktur. Ve yine şehadet ederim ki, Muhammed (s.a.v) O’nun kulu ve peygamberidir.
Adı geçen şiirimin sonunda da belirttiğim gibi elbet Allah’ın dediği olur hem de öyle olacaktır.
Yüreğiniz ve gönlünüz ferah olsun. Cümlemizin emaneti Allah’a, yüce Yaradan’adır.
11.12.2012
YORUMLAR
Eğitimci
Değerli Arkadaşım.
Güzel yazınızı büyük bir zevkle okudum. Ben de ''21 Aralık 2012 de ne olacak'' başlıklı bir yazı yazmışım....Sonuçta varılan nokta aynı...Olacak bir şey yok...Yaşlı dünya normal seyrinde dönmesine devam edecek.
Selam ve sevgilerimle.
Eğitimci
21 ARALIKTA herşey normal seyrinde devam edecek .Şu ya da bu olacak diye belirli zamanlarda insanlarda panik yaratıp aklı karıştırıp depodaki stoklarını satmak ceblerini doldurmak için çıkarılan oynanan oyunlardan birisi.Bir kaç yıl önce yine olmuştu ..Nasıl olsa dünya batacak satın bağışlayın hayvanlarınıza bakarız para yatırın diye..O gün ormana kaçan saklanan insanlar görüntülenmişti.Kaybettiklerini alamadılar akıllı soyguncular ortadan yok oldular yanıldık dediler kaçarkende..Gayıbı Allah bilir.Başkasına güvenilmez..Kıyamet kopacak insan öldüğünde aslında kendi kıyameti kopar.Kıyamet kopmadan ne kadar hak yolda insanlar onu düşünseler.Hak yoldan ayrılmasalar..İnansalar tam teslim olsalar Allah a böyle boşluk saçma sözlere inanmazlar..Belki seyr ve keşifle görenler olur peygamberler evliya Allah IN sevdiği seçkin kullar ama efendimize bile bildirilmeyen o gün sıradan insanlara mı bildirilir..innsanlar aslında arayış içindeler muallaktalar ruhlar Allah a yöneldikçe hak yola yöneldikçe huzura kavuşurlar..O huzuru inşaallah insanlar bulurlar özlerine indikçe tam teslim olup hak yola yöneldikçe.Allah iman kuran dan ayırmasın son nefeste kelime i tevhidi söylemeyi nasip eylesin...Güzel bir yazıydı..Teşekkürlerselam ve dua ile..