- 690 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
FACE BOOK
FACE BOOK
2011 yazı ben ve ailem için çok kötü geçen bir yaz olmuştu.Benim aniden hastalanmam.kırk dereceye çıkan ateş ve ağrılar nedeni ile doktor ve hastanelerle uğraşmak zorunda kalmıştık.
Zorluklar içinde geçirdiğim o günlerde hiçbir zaman kendimi bırakmadım.Yatmadım sağlıklı günlerimdeki gibi davrandım,hatta makyaj bile yaptım.Bunları eşim.oğlum ve kızım.annem kardeşlerim ve dostlarım üzülmesinler diye yaptım.Oysa bir türlü konulamayan teşhis nedeniyle çok üzülüyor;Her şey buraya kadarmış diyerek öleceğimi bile düşünüyordum.Çok şükür şimdi iyiyim.İşte o günlerde oğlum bana face book sayfası açmış.Arkadaşlarımı eklemiş.Zannederim eylül ayı idi.İnternette dolaştığım sırada bu face book sayfası aklıma geldi ve girdim.Üç tane mesaj vardı.Mesajları açtığımda bunların eşim,oğlum ve kızımdan geldiğini gördüm.Hasta olduğum,hastanede yattığım günlerdeki duygularını,beni çok sevdiklerini çok üzüldüklerini,iyi olmam için dua ettiklerini yazmışlardı…İşte o sırada ben ağlamadım;sanki uludum,inledim gözyaşlarım çağlayan gibi aktı.Hastalık dönemindeki bastırdığım duygular açığa çıktı.Ağladım.ağladım,ağladım….
Haftada bir kez girmeye başladım faceye.Sonra bu her güne döndü,bu günlerde ise günde kaç kez girip çıktığımı bende bilmiyorum.Yani bu konuda iyice aştım kendimi.Bir elimde telefon,bir elimde maus arkadaşlarla fece book paylaşım sayfalarını dolaşıyoruz.Aynı sayfaya aynı anda giriyor,aynı anda okuyor sonrada maşallah Erman Toroğlu gibi yorum yapıyoruz,ya da bir paylaşıma aynı anda gülüyoruz.Bu bazen bir saati geçiyor.Dün eşim bana telefondan ulaşamayınca, bu kadın mutlaka fecenin başındadır diyerek faceden mesaj attı. Mesaj aynen şöyle “Ne zaman arasam telefonun meşgul,fecenin başından kalk,telefonunu kapat,masayı hazırla ,kaç tane ekmek alacağım.” Adam yerden göğe kadar haklı. İşte ben fece book konusunda bu hale geldim.
Bu kadarla kalsa iyi;eşimin, oğlumum,kızımın face book sayfalarında da geziyorum.Oğlumun sayfasında lise geçliğinin cıvıl cıvıl enerjisi,müzikleri, paylaşımları, yorumları,birbirlerine takılmaları..çok eğlenceli geliyor bana.Kızımın sayfasında nişan.düğün , bebek fotoğrafları,gezilerde çektirdikleri resimler,yeni döşenmiş evler,edepli yorumlar;ama hiç siyasi paylaşım yok.Neden siyasi paylaşım yok, onun sırrına eremedim…Eşimin sayfasındakilerin hepside maşallah çok cesaretli paylaşımların hepside siyaset ve müzik…Bazen eşimin sayfasında olduğumu unutup paylaşım yapıyorum.Fark ettiğim anda siliyorum..hiç bir şey yapmamış gibi çıkıyorum sayfadan.Tabi bütün bunlar benim çok zamanımı alıyor..Yani bu fece bağımlılığımdan bir an önce kurtulup fabrika ayarlarıma dönmem lazım..en kısa sürede kurtulurum inşallah
YORUMLAR
efendim bu kadarda bağımlı olmaktan sakınmanızı isteyecem ama faydası olurmu bilmem sağlıklı günler dileklerimle saygılarımla selamlar
sareyaprak
bekir odaci
Geçmiş olsun Sare Hanım.
Hem atlattığınız hastalık için
Hem de Facebook bağımlılığı için.
Umarım ilkinden kurtulduğunuz gibi ikincisinden de kurtulursunuz.
En kısa zamanda...
sareyaprak
Teknolejinin nimetlerinden yaralanmak güzel . nice sağlıklı günlere saygılar başarılar.
sareyaprak
sareyaprak
Aslına bakarsanız internet çağındayız, sosyal paylaşım sitelerini iyi yönde kullanmak ve kötü yönde kullanmak var, siz iyi yönde kullandıktan sonra bence hiç bir önemi yok zamanın, tabi ki de bu, ne aileyi, ne eşi dostu, ne akrabayı ihmal etmek değil, sadece boş zamanınızı değerlendirmek olmalıdır :))
saygı sevgi ve selamlarımla...