- 2101 Okunma
- 19 Yorum
- 0 Beğeni
KIŞ ÇOCUĞU . . .
İlk kez büyüdüğüme sevinemedim
ilk kez !
Yüzümde yarım bir tebessüm var yaklaşık bir haftadır...
Masamdaki kum saatine dalmışım, ince belinden nasılda hızla akıyor hayat...
Tutamadığıma üzülüyorum bazen, bazen de doya doya yaşadığımı düşünüp mutlu oluyorum, işte öyle karışığım bugünlerde !
Zeytin ağaçlarının arasına tünemiş kırlangıç yavrusu gibiyim, sürüsünü kaybetmiş, korkak ! Yalnızlıkla çoğalmayı öğreniyorum nicedir…
Birkaç gündür aralıksız yağmur yağıyor İstanbul’da, camın önünde keyif yapıyorum uzun uzun, damla yarışçılarını izliyorum, cama her vuran yağmur damlası, izlediği yoldaki damlaları da katarak devam ediyor yoluna. Ufuk çizgisi bir kayboluyor, bir beliriyor, puslu havaları hep sevdim. Bu Aralık gecesinde, balkonumdan denize uzanan bir şarkı söylemek istiyorum yağmurdan kaçan sığırcıklar eşliğinde. Hayal kurmak istiyorum sabaha kadar ve göğe ağır işçi olmak. Kuş olmak istiyorum ben! Çünkü yeryüzü merhamete tamamen yenilmiş…
Çayımı yudumladıkça geçmişe gidiyor, koparıp attığım takvim yapraklarını bir bir takıyorum ömrüme. Bazı mutluluklar yaşanmamış zamanlarda kalmayı yeğliyor sanki. Çekip giden için nasılda zalim oluveriyor bir anda kentler. Ne yürüdüğüm yollar, ne yaşadığım sokaklar bir iz barındırmış benden. Unutmuşum bile, kabuk bağlaması için, gölgesinde ürperdiğim yaramın gözüne baktığımı. Gün geçtikçe yaralanıyor muyum yoksa hayatla aramdaki çatlağı onarıyor muyum bilmem.
Herşey gibi mevsimler de aynı kalmıyor, çocukluğumda hep diz boyu karla girerdik Aralık ayına. Buz tutmuş su birikintilerinde kaymak, zamanın lunapark eğlencesiyle aynıydı herhalde. Doğum günüme çağırdığım arkadaşlarımı hep babam arabamızla evlerinden alırdı tek tek veya atkı bere bürünür gelirlerdi. Yıllar önce bu vakitler sıcacık evimizde camdan kar tanelerinin dansını izlerken, heyecanla doğum günü partime gelecek arkadaşlarımı beklerdim.
Kış çocuğuydum ben ama ruhum sıcacıktı !
Yüzü siliniyor hatıraların, çok büyüdüm artık çok … Kendi rüzgarımdan incinecek kadar hassas olmaya başladığımı hissediyorum. Duraklarda yorgunluklar üzerime biniyor gibi bazen, bazen de kaygılarımla kavgam bitmek bilmiyor ! Çocukluğumdan gitgide uzaklaşmak ruhumda tamiri mümkün olmayacak hasarlar bırakacak hissediyorum. Fay hattı kırılsa da yüreğimin, “depremlere dayanmaktır hayat en çok ! ” diyorum durmadan. Dilime dolanan dualar uyutuyor ve inancım ayakta tutuyor beni biliyorum.
Belli belirsiz gölgeler barındırıyor içinde yaşam !
Yeni insanlar tanımak, anlamak, anlaşılmak ve anlatmak kendimi artık ağır geliyor bana.
Her yeni insan, yeni umutlar çalmıyor mu yüreğimizden ?
Unutulmuş bir romanın beyaz perdeye uyarlamasıydı belki de yaşananlar !
Hayata gözlerimi açışımın 37. yılı bugün...
Bugün doğum günüm benim…
Ah be hayat !
Bu sabah doğan güneşi görmek bile en güzel armağan bana !
üçaralıkikibinoniki- :)
SNKY
YORUMLAR
Seni anlatmak çok uzun zamandır zor benim için. Öyle bir ruh var ki sende.. Çok şükür ki o güzel ruhun tüm yansımalarından nasiplenebiliyorum.
Gözüne yaş değse içim ürperiyor. O yüzden tüm dualarımda sen de varsın.
O eşsiz ışığını hiç eksik etme benden.
(( Seçil Nimet ))
Seni seviyorum o kadar !
Orhan'ı da...
Samsun'u da...
:)
Koskoca bir yılı öylece tek başına eskitmeyip; kıymetlendirmiş, daha da bereketlendirmiş, anlamlı bir ömür eserine biricik bir satır daha eklemiş bir hava var yazıda..yorgun bir umutla, canlılığından hiç kaybetmemiş o yaşama sevinciyle dolu.
Buralarda olmanızın "iyi ki" liğine, hayırlı, bereketli bir ömür ve yine inşaallah buralarda olmaya devam etmeniz dileklerini de ekleyerek..
Saygı ve selamlarımla...
(( Seçil Nimet ))
Çok teşekkür ederim...
Hafif bir burukluk var evet ama herşey çok güzel !
Hayat çok güzel... :)
Her doğan güneş, akan her kum tanesi bir doğumun habercisi olsun.Her an yeniden doğabilenlerden ol sevgili Seçil...Sağlık,esenlik ve bereket getirsin ömrüne yeni yaşın.Sevgilerimle.Yazın güzel olmuş,yüreğine sağlık...
(( Seçil Nimet ))
Mehmet çok teşekkürler... :)
Mevlam sağlık versin cümlemize...
(( Seçil Nimet ))
Milyon kere amin Denizce'm...
Sağlıklı bir ömrüm olsun, yüreğimde aşkım olsun, ailem sevdiklerim yanımda olsun !
Eee daha ne olsunnnn ? :)
Yeni yaş, yeni umutlar. Kutlarım sağlıkla uzun ömürler dileyerek.
Biraz hüzün var, eski mutlulukların yerinde dost, yürek biraz buruk. Yazıyı okurken bende o balkonda olup denizi seyretmek istedim. Özledim İstanbul'u, bir bardakta ben getireyim beraber çay içelim olur mu ?
Ayaza kesmiş Ankara akşamından selamlar size. Sevgi ile kalın.
(( Seçil Nimet ))
Vefasızdır ANKARA !
Sarmaz sinesine, ısıtmaz !
Teşekkürler güzel dileklerinize...
Sevgiler...
(( Seçil Nimet ))
Vefasızdır ANKARA !
Sarmaz sinesine, ısıtmaz !
Teşekkürler güzel dileklerinize...
Sevgiler...
Nazlıgelin
Öpüyorum yüreğinizi Ankara'nın yerine.Sevgimle.
Çay yağmur gülücük ve doğum günün, nice yıllara bebeğim..
Cansın sen.
(( Seçil Nimet ))
Sen deeeeeeeeeee... :)
Öpeyrum canım sırma saçlarından...
Doğum gününüz kutlu olsun Seçil hanım,
sevdiklerinizle birlikte nice yıllar dilerim.
Sağlık, huzur ve mutlulukla.
Saygıyla.
(( Seçil Nimet ))
Cömert Hocam...
Dileklerin dilimden düşmeyen dualarıma eş....
Teşekkürler sevgimle... :)
Doğum günün kutlu olsun,benim güzel kalpli, güzel yüzlü dostum.
ne güzel bir yazı dökülmüş yüreğinden,satırların çoğunda kendimi bularak okudum.
Hayat daima gülümsesin sana ve daima gülümsetsin yüzünü.
sağlıklı,mutlu,sevdiklerinle birlikte güzel bir ömür dilerim sana.
öpüyorum kocaman,sevgimle hep...
(( Seçil Nimet ))
Ya ben suratım asık hiç çekilmem haaaaa !
Hayat benim seninle kavgam bitmezzzzz :)
Canım teşekkürler... :)
Seçil Hanım doğum gününüz kutlu olsun. Kendi doğum gününde insanlara böyle bir yazı armağan etmek ne kadar ince bir düşünce. Çok güzel bir yazı ellerinize sağlık.
(( Seçil Nimet ))
Aslında şımarıklıktan başka birşey değil...
Bu fotoğrafı bir gün evvel çektirdim baktım ki güzel, kendime yazdığım doğumgünü mektubuma benden güzel görsel mi bulacağım dedim işte...
Kendimi seviyorum,
Hayatı seviyorum,
Edebiyat Defterimi seviyorum...
Daha ne olsun, güzel dilekleriniz için teşekkürler kıyıdaki adam...
Sevgimle...
" Ah be hayat !
Bu sabah doğan güneşi görmek bile en güzel armağan bana ! "
Seçilmiş güzel ruhuyla dünyaya gelen nimet,
İYİ Kİ DOĞDUN İYİ Kİ VARSIN...
KUTLU OLSUN DUĞUM GÜNÜN NİCE GÜZEL GÜNEŞLİ GÜNLERİ GÖRMEN DİLEĞİMLE ...
(( Seçil Nimet ))
Bir dilek tutsam ve hiç bırakmasam...
Sadece ve sadece sağlıklı olmak! biliyorsun değil mi?
Sevgiler... :)
(( Seçil Nimet ))
Aslında pek acele etmemiştim ama büyüdüm işte devrem...
Sevgiler... :)
güzel yüreklere güzel gelecekler yakışır...sağlıkla nice yıllara..... saygılar
(( Seçil Nimet ))
teşekkürler güzel dileğinize...
Sevgiler... :)
Doğum günün kutlu olsun güzel gözlüm, iyi ki doğdun, sağlıkla her doğan yeni güne selam!
Sağlıkla, afiyetle sevdiklerinle, babaanne olacağın günlere erişmen, hep huzurlu olman dileklerimle, sevgi ve selamlar.
(( Seçil Nimet ))
evet yaaaaa !
ne pahasına olursa olsun, babaanne olmak istiyorum...
Kırış buruş olma pahasına, bastonla yürüme pahasına hatta... :'(
Ne güzel bir temenni...
Sevgimle :)
(( Seçil Nimet ))
Edebiyat Defterimle de o zaman !
teşekkürler... :)
Yüreğinden geçenleri ne güzel anlatmışsın güzel yürekli kardeşim.
Kutlu olsun doğum günün, nice senelere sağlıkla ve huzurla İnşaallah.
Selam ve sevgimle.
(( Seçil Nimet ))
Kutlayan herkese sevgiler...
Teşekkürler Mustafa Abi...
Sevgimle... :)
Seçil,beni görüyorsun değil mi? elimde pasta ve üzerinde yanan mumlar var..hadi üfle mumları..iyi ki doğdun seçil..mutlu yıllar sana..içimden böyle yazmak geldi..sevgiler...
(( Seçil Nimet ))
Dileğimi tuttum bile ben... :)
püfffffffff
37 değildir o bence yanlışınız var....Yani fotoğraftan gördüğüm bayan taş çatlasın 28 yaşında daha da bir sene yukarı çıkmam :)))
Doğum gününüz kutlu olsun....Her zaman bu fotoğrafta ki gibi gülümseyin emi :)))
Sevgi ile kalın....
(( Seçil Nimet ))
Bi şımarıklık yapıym dedim, dün çektirdiğim bir fotoğrafı görsel olarak seçtim :)
Teşekkürler, sağlıkla evvela...