Kızkardeşime Mektup
Nassın eyi misin kızkardaş, bizi soracak oluusann eger, hamdolsun geçinip gidiyoz işte... Tek derdimiz seni özlüyoz emmeee, kader deyip çekiyoz...
Havalaa da bi soğuyoo bi ısınıyo , napçen işte Allah’ın takdiri...
Mektubu Arif ağbeyinin oğlu memede yazdırıyoz, bu yıl o da okula başladı gari, kısa tutem de yorulmasın guççücük elceeezziii...
Komşuları, Ahmed emmiyi, helime neneyi, küçük memedi göresin geldi mi? Başkaca çilli horozu, kınalı kuzuyu, sarı öküzü, benekli danayı, eşek sıpasını özledin mi?... Her sabaa teker teker senin yerine öpüyom onları yavrım ben...Sen heeç merak etme... Taaa ejnebi memleketleeden gelip de sen öpçek değildin ya...
Şimdilik mektubuma burada son verirkene, herkese selam eder, büyüklerin ellerinden guççüklerin gozlerinden öperiz..
Haydi kal sağlıcakla...
Kestane kebap, acele cevap....:))))
Seni seven ablan... NÜS
YORUMLAR
NÜS
Bir anlık gülümsemeyi,bir anlık üzüntüleri,bir anlık merhabalaşmaları bir günaydını paylaşmakta tereddüt edilen bir........ yoksunlaşmaya karşı ne güzel bir cevaptır....... Emeği, sevgiyi paylaşmak, aynı coğrafyayı paylaşmak.....Yaşamdaki herşeyin paylaştıkça çoğaldığını unutmamak adına.. yola çıkarak diyorumki...............................yazan vede paylaşan yüreğin sahibine en derin saygı ve de şükranlarımla.....kutlarım... emeğinize kaleminize sağlık...............................
Kış günü kestane de ne güzel olurdu. Mektubunu çok sevdim gülerek okudum espirili şivenle hoş bir paylaşımdı kalem dosum Tebrikler Selamlar saygılar