- 874 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HACI DAYI
SEVGİLİ HACI DAYI..
BUGÜN (5 ARALIK 2012 Ç.BA) SENİN DOĞUP BÜYÜDÜĞÜN KELES DELİCE KÖYÜNDEYDİK..SEN YİNE BÜTÜN PROGRAMLARDA OLDUĞU GİBİ YİNE HER ZAMANKİ GİBİ EN ÖNDEYDİN..ARDINDA İMAM VE O’NUN DA ARDINDA BİZLER VARDIK..AMA SEN BU DEFA BU GÜNE KADAR HİÇ GÖRMEDİĞİMİZ KADAR SESSİZDİN,SAKİNDİN, SUSKUNDUN ..BİZ SENİN BU DURUMUNA HİÇ ALIŞIK DEĞİLDİK HACI DAYI..KÖYÜNE VARDIĞIMIZDA YERLER BEMBEYAZDI.SAKALIN GİBİ..SAÇIN GİBİ,RUHUN GİBİ..YAŞANTIN GİBİYDİ HACI DAYI..YOKSA DÜN GECE BU KARLAR SENİN İÇİN Mİ YAĞMIŞTI KÖYÜNE HACI DAYI..TIPKI SARILDIĞIN KEFENİN GİBİ KÖYÜN BEMBEYAZDI HACI DAYI..BİLİYORUM SENİN KÖYÜNE GELENLERE ANCAK BEYAZLAR İLE KARŞILAMAK YARAŞIRDI, BÖYLE İSTEDİN RABBİMDE SANA GÖNLÜNE GÖRE VERDİ BELKİ DE..HELALLİK İSTENDİ SENİN İÇİN HACI DAYI..HEP BİR AĞIZDAN BÜTÜN DAĞ-TAŞ İNLEDİ HELAL OLSUN DEDİĞİMİZDE..NASIL HELAL ETMEZDİK Kİ..ASIL SEN BİZLERE HELAL ET GÜLER YÜZÜNÜ..HER ZAMAN SONUNA KADAR AÇTIĞIN GÖNLÜNÜ HELAL ET.. BİZLERE GÖSTERDİĞİN ŞEFKATİNİ HELAL ET GÜL YÜZLÜ HACI DAYI..KABİRE GİRİŞİN VARDI..NASIL DA SAKİNDİN..BELLİKİ MELEKLER KUCAKLIYORDU SENİ..YATTIĞIN YER CENNET BAHÇELERİNDEN BİR BAHÇE OLSUN DİLEKLERİMİZLE ÖRTTÜK ÜSTÜNÜ HACI DAYI..SONRA VEDALAŞTIK SENİNLE..SEN DE BİZLERE “UĞURLAR OLA” DEDİN..”GÜLE GÜLE DAĞ KADAR YÜREKLERİYLE BENİ SEVEN EVLATLARIM” DEDİĞİNİ DUYAR GİBİ OLDUK..HACI DAYI VASİYET ETMİŞSİN “KÖYE GELENLER YEMEK YEMEDEN GİTMESİN” DEMİŞSİN..HİÇ KÖYLÜLERİN SENİ KIRAR MI..KAZANLARLA YEMEK YAPMIŞLAR..HANİ YAZIN KÖY HAYRI YAPARDINIZDA CAMİ ALTINDAKİ SALONDA HEP BERABER YERE OTURUR 6-7 KİŞİ BİR KAPTAN YEMEK YERDİK YA HATIRLIYOR MUSUN, TIPKI ÖYLE YEDİK SANKİ SEN DE ARAMIZDAYMIŞSIN GİBİ..AH BE HACI DAYI YÜZLERCE KİŞİ VARDI YEMEKTE AMA..AMA BİR TEK SEN YOKTUN..SEN..NERDE KALMIŞTIN GÜL YÜZLÜ HACI DAYIM NERDEYDİN..GÖZLERİMİZ HEP SENİ ARADI SOFRADA..ARTIK BUNDAN SONRAKİ SALI AKŞAMLARI DANIŞIK GECELERİMİZE VE YAZIN KÖY HAYIRLARINA DA GELMİYECEKMİŞSİN ÖYLE Mİ..ÖYLE OLSUN HACI DAYI..ÖYLE OLSUN..BİZ SANA VARSA ŞAYET HAKLARIMIZI YERDEN GÖĞE HELAL ETTİK..SEN DE BİZLERE HELAL ET HACI DAYI..MEKANIN CENNET OLSUN..YÜCE PEYGAMBERİMİZE KOMŞU OLURSUN İNŞALLAH..BİZ DE BİR GÜN ORAYA GELDİĞİMİZDE YİNE BERABER OLURUZ İNŞALLAH..ARDINDAN FATİHALAR, YASİNLER GÖNDERİYORUZ SEVGİLİ HACI DAYIMIZ..GÜLE.. GÜLE..GÜLE..
HER ZAMAN EVLADIN GİBİ GÖRDÜĞÜN FARUK ANBARCIOĞLU..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.