benim MASALIM
bir gece ansızın uykundan uyandırır ayrılık. ne olduğunu anlamadan uyumaya çalışırsın tekrar. içindeki yangına anlam veremezsin. çabalarsın, çabalarsın... sarılıp yalnızlığına uyumak istersin. o gece yalnızlığın bile yanlız bırakır. yastıktan, yorgandan medet umarsın. her yolu denersin ama nafile. gözlerine bile söz geçiremezsin, inatla kapanmaz. korktuğun karanlık aydınlık olur. senin için sabah olmuştur ama insanlar rüyalarında mutludur. ateş her yanını sarar. kalkıp su içersin, bir sürahi de içsen yangın sönmez. dumana boğulursun, nefesin kesilir. umarsızca mesaj atar, umutsuzca cevap beklersin. gelen cevap önce umut oluşturur yangının içinde. inanmaya çalışırsın yangının söneceğine çünkü istediğin budur. aldığın cevaplar korkularını arttırır. sonunda ayrılık sarar dört bir yanını. günlerce kendini buna hazırlamışsındır, rahatlayacağını düşünürken kabullenemezsin o an. ama bilirsin dönüşü olmayan gidiş başlamıştır.
daha önce defalarca izlediğin filmin hep aynı yerinde ağlaman gibi ne olacağını bildiğin halde kendini gözyaşlarına boğulmaktan alamazsın.
bir kaç ayda yaşadığın acıları yazmaya kalksan ömrün yetmeyecektir. yine de pişmanlık duymazsın. çünkü senin olan her şeyi kaybettikten sonra her şeye rağmen onunla olma kararı sana aittir. senin olan her şey güzeldir.
mutlu rüyalarından uyandı insanlar ve ben de içimdeki yangınla oturup yazdım sana.
" önce halini hatrını soracağım. sonra beş dakika oturmamızın bir sakıncası olup olmadığını soracağım ve banka oturacağım. sonra çantamdan hediyeleri çıkartıp biraz erken oldu ama bizim için daha sonrası yokmuş bunlar doğum günü hediyelerin diyeceğim.
eğer teşekkür edip sarılmazsan doğum gününde hediye veren insanlara da böyle mi yapacaksın diyeceğim. sana son kez doya doya sarılacağım. bu arada senden iki isteğim var diyeceğim. hediyemin birini doğum gününde giymeni diğeriniyse tekrar aşık olna kadar saklamanı istiyorum.
şimdi gitmem gerek diyeceğim. eğer şimdi gitmezsem bir daha gidemem. sana hoşçakal diyip son kez sarılarak gideceğim.
eğer vedam bu şekilde olmadıysa güzel bir ayrılık olmamış demektir. eğer beni tutup çevirmediysen sonsuza dek gitmişim demektir ve bu ayrılığı yazdığım gibi hatırlamanı istiyorum. "
şimdi,
masalıma kahraman olmaya aday olan!
bilmeni istiyorum. bu masal benim hayatım ve bu masala onlarca kahraman yazdım. mutlu sonla bitsin diye her kahramana kendimden bir şeyler verdim. son kahramanım beni çok yıprattı. bu savaş beni tüketti. benden geriye kalan hasar görmüş bir kalp ve ufacık bir umut. eğer bu masala kahraman olmak istiyorsan bana mutlu sona ulaşma garantisi vermelisin ya da yeniden ben olmayı öğretmeli. benden alabileceğin hiç bir şey olmadığını bilmelisin. ben mi? ne bir prensesim ne de masal perisi...