- 1064 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
MAİ
Kim öldürdüyse o kaldırsın cenazeni diyemiyorum Mai. Tenin hala sıcak, gözlerinde ki ışığı görmüşken, seni ölüme terk edemiyorum. Bu acı kırıyor kaburgalarını biliyorum.
Korkma!
Acına ihanete zorlamayacağım seni. Çünkü ne ben yaslaya bilirim göğsüne başımı nede sen yatabilirsin dizlerime, sağdığız Mai acılarımıza bile...
Ruhumun vebası panzehirin yok biliyorum. Onurlu bir ölüm istiyorum sadece. Son kez gözlerinde ki perdeyi arala Mai, güneş doğsun karanlığıma. Avuç içlerinden öpeyim, tüm ülkesini kaybetmiş savaş kahramanları gibiyiz farkımız yok birbirimizden bil isterim.
Sadece acılarını ver bana üstüme giyeyim, ben senden daha güçlüyüm Mai.
Canımın içi derin bir kuyu Yusuf ol düş içime saklarım seni tüm Züleyha’lardan. İçimin öksüzü üveyinim senin. Acılarınsa özümdür istersen yeminde ederim. Sen yeter ki iyi ol at yorgunluk hırkasını sırtından, parçalarını bırak ortalığa ben toparlarım. Ben senden daha güçlüyüm Mai.
Bunlar aşık bir kadın kalemi değil Mai, dostta değilim, sırtından vurmam çünkü. Ben senim Mai aynada ki kederinin yarısıyım, söz yaşınım, sana biriktikçe kendime eksilenim, yalnızlığının kalabalığıyım Mai.
Korkma!
Kimse gibi sevmeyeceğim seni ve sevdirmeyeceğim kendimi. Şiirler biriktireceğim avuçlarımda, şarkılar salacağım rüzgârına, okuma,dinleme sen sadece inan bana Mai sadece inan.
Acılarını ver bana ben tüm yaralarını iyileştireceğim.
Sen güleceksin ben mavi bir gök bahşedeceğim.
Söz veriyorum Mai hiç ‘seni seviyorum’ demeyeceğim.
Şimdi sorsan bana ‘kimsin sen’ diye,verecek tek cevabım var Mai.
Hadsizinim senin…
Suna A. GÜLSOY
YORUMLAR
Merhaba...
Aşkyüreğin kuytularında açan nergisler gibidir...
Gizemi ve sadeliği sever...
Kendi sınırlarının ötesnde gezinir...
Engellenmek işine gelmez...
Hep deli dolu konuşu...
Sıradışıdır...
Özgürlüğüne düşkün...
Çakma laflardan hoşlanmaz...
O yüzden koşulsuz ve beklentisiz sevmeler tercihidir...
Çok tebriklerimle...