- 906 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Küçülmek..
Sizlerle bir kaç gün önce şahit olduğum bir olayı paylaşmak istiyorum.
İşim gereği sabahları çok erken kalkıyorum, hoş işim olmasa da zaten uykuyu pek sevmem erken kalkarım ya neyse, sabah beş otuz uyandım tıraşımı oldum giyindim kuşandım evden çıktım. Otobüs durağına doğru yürüdüm bizim sokak geliş gidiş çift taraflı ortadan kaldırım taşlarıyla bölünmüş ana yola bağlanıyor sokağın tam karşısı otobüs durağı, yola yaklaştım bir polis aracının ışıkları yanıp sönüyor ve altı yedi polis biri adamla uğraşıyor, biraz daha yaklaşınca olayı anladım sabahın altısı o saatte beyaz bir Mercedes marka otomobil ters yöne girmiş poliste durdurmuş doğal olarak.
Adam ayakta duramıyor yerlere yıkılıyor ama ben sarhoş falan değilim de ısrarcı polis madem sarhoş değilsin şu alkol testine gir üfle bakalım ne kadar sarhoş değilsin birlik de anlayalım diyor ama nafile tüm ısrarlarına rağmen alkol testinden geçmek istemiyor.
Polisler o kadar zorlanıyorlar ki aralarından biri ’ beyefendi diyor neden bu kadar içtiniz hayatınızdan mı bıktınız tamam hayatınızdan bıktınız anladık, anladık da peki başka insanların hayatına kastınız neydi de bu halde trafiğe çıktınız’ adam yerlere yatıyor polislerin ayaklarına kapanıyor ne diller döküyor inanılır gibi değil bir insana bu kadar alçalmak yakışmadı insanlığından utansın diyorum o Mercedes li magandaya.
Sen sabahın o saatinde alkol duvarını çoktan aşmış bir vaziyette yola çık sonrada gel ters yöne gir masum insanların canına malına kastet son derece lüks otomobile bin, benim polisimi esir al sonrada ben insanım diye çık dolaş piyasada. Hayır ya insan falan değil bu tarz bir davranışta bulunana ben ancak yaratık derim.
O gün orada görevini yapan polis memuru beyefendileri göstermiş oldukları sabırdan dolayı çok ama çok tebrik ediyorum. Ben sade bir vatandaş olarak o kadar çok kızdım ki adamı derdest edip polis aracına sokmak geldi içimden.
Asıl üzüldüğüm olay bir insanın kendi çıkarları için bu kadar küçülmüş olmasıdır.
Buradan Türkiye’nin dört bir yanında görev yapan polislere selam ve saygılarımı yolluyorum.
Allah yanınızda ve yardımcınız olsun ....
Sağlıcakla kalın..
Talip ACILIOĞLU 2012 İSTANBUL.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.