YORUMLAR
Değerli üstadım, Kendi üslup ve yeteneginizle yazıp öykülendirdiğiniz bir aile dıramından "hayat devam ediyor" manasında ve "küllerinden doğmak" gibi yeniden bir yaşam yeşillendirmişsiniz ve ben bu sonla çok mutlu oldum.. Emeğinize ve ellerinize sağlık.
Selam ve saygımla.
Kemnur
yeni serileri bekliyoruz usta ...... benim TORUN BAKMA CEZASI ADLI ŞİİRİMİ OKU...ALLAH KOLAYLIK VERSİN.....saygılar sevgiler
Kemnur
Kemal Bey, bu yazı dizinizi zaman zaman okumuştum. Son bölüm, yazının özeti gibi olmuş. anlatım çok güzel, geçişler yumuşak. Kitap olarak okumayı çok isterim.
Günün yazarını tebrik ederim.
selam ve saygımla...
Kemnur
seriyi takip edemedim...
bu güzel öykünün güne gelmesine sevindim..
tebrikler kemnur..
Kemnur
Aile ismailin izlerini birkaç senede atmış demişsiniz işte buraya katılmadım belkide hikayeyi mutlu bitirmek istediğinizden olsa gerek bu travmalar mutlak ömür boyu sürecektir kızlarda diye düşünüyorum.. Ama hayatlarının istedikleri yönde devam etmesi belkide hikayenin güzelliği ve mutlu sonu keşke dedim yaşanan gerçek olaylarda sizin hikayenizde ki gibi bitse.. Kutlarım yürekten güzel bir hikaye okkuttunuz bize düşündürttünüz ve bizdede bıraktı birşeyler tekrar teşekkürler.. saygım her daim...
sunduzyaşar
Kemnur
sunduzyaşar
Gerçekten çok acılar çeken bu ailenin böyle sona ulaşmasına sevindim sizde duyarlı bir yürekle emek vererek bunu paylaştınız teşekkürler, yüreğiniz sağolsun tebrikler saygımla...
Kemnur
Sayın Hocam,
Hayatın normal akışı içinde ,bir de bu tip iğrenç olaylar yok mu, insan ,gerçekten rahatsız oluyor.
Bu çok kötü ve kabul edilemez bir hastalık. Asla çok çocuk olmamalı ve çocuklar en geç beş yaşından itibaren,ayrı odalarda yaşamalılar.
Hele,annenin olmadığı veya eksik kaldığı yerlerde, bu tip olaylar önlenemiyor.
İbret veren hikayeniz ,bence mutlu bitti.
Elinize sağlık. Saygılarımla.
Kemnur
uzun zamandan beri bekliyordum sonucu tam size sorayım ne oldu derken yazmışsınız yine çok güzel işlenmiş bir bölümdü kutlarım saygılarımla...