- 690 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
O'NUN ADI ,SİNEM....
01.12.2012/KAYSERİ
O’NUN ADI,SİNEM.......
Bir gün ,seni o kara toprakta göreceğimi aklımdan bile geçirmemiştim.Çünkü sen küçücüğüm,oraya yakıştıramayacağım kadar masumdun,olağanüstü güzeldin...Gözlerine bakarken orda gördüğüm sevgiden kalbim titrerdi..Ben seni onun için en öne, masamın tam dibindeki sıraya oturtmuştum..Her zaman gözümün önünde olasın diye..Sen benim 1998 de 2. sınıfta okuttuğum gözbebeğim ,öğrencimdin..Seni ne kadar çok sevdiğimi seni kaybedince daha iyi anladım..Şimdi her ölüm yıldönümün yaklaştıkça,kapkara zeytin gözlerin,upuzun kapkara kirpiklerin,minicik yüzün ve kıpkırmızı dudaklarınla tanrının yarattığı harikalardan biriydin..Sen benim önümde oturup yazı yazarken,yavaşça gözlerini kaldırıp mahçup gülümseyişini her zaman yakalardım..Çünkü ben de o an hep sana bakardım.Gözlerimiz birbiriyle buluştuğunda sen başını öne eğer,ben de allahım bu ne güzel bir çocuk derdim..Sınıfımda ilk bir ay olmadan okuyup yazan çocuktun..Hem bu kadar güzel,terbiyeli,mahcup ve sevecen,hem de bu kadar zeka bütün bunlar hep beni korkutmuştu..Allahım nazardan saklasın derdim ,annene...Bu derin sevgimi hem ailen hem de bütün sınıf bilirdi..Senin de beni ne kadar sevdiğini anlardım,bakışlarından...
Bir gün,o bir gün geldi..O kara gün...Hafta sonu gittiğiniz bir yerden dönerken ,arabanızın kaza geçirmesi,taklalar atması ve içindeki herkesin ufak tefek yaralarla kurtulup bir tek senin ölmen...!!!!İşte, o pazartesi okula geldiğimde senin öldüğün haberini vermeleri ..Ben hayatımda bu kadar sarsıldığımı,kalbimin paramparça olduğunu hatırlamıyorum..Yıkılmıştım Sinemciğim..İnanamadım..Sınıfta oturduğun sıraya bakamadım..Nihayet derin bir depresyon geçirerek üç ay tedavi gördüm..Sonra aynı okulda okuyan kızkardeşin senden bir yaş küçük o geldi gitti..Onu her gördüğümde canım yandı..Annen okula geldikçe ,hem o ağladı hem de ben..Nihayet annenler başka bir mahalleye taşındılar.Bir daha onları göremedim.Acın o kadar büyüktü ki...Nihayet üzerinden yıllar geçti..Ne seni unuttum,ne de güzel yüzünü..Her hatırladığımda içimden bir şeylerin koptuğunu anlıyorum..Demek ki,gözümün önünden ayırmayışımın nedeni varmış..Allah o kadar eksiksiz yaratmıştı ki,yaşamıyacakmışsın ..Tanrım seni yanına alacakmış demek ki....Yıldızlar içinde uyu,sinemciğim..
Sana o zamanlarda yazdığım bir şiirimi eklemek istiyorum..Belki duygularımı hissedersin güzel yüzlüm...
Sevgili Öğrencim SİNEM’in anısına......
SİNEME DAİR
Bir varmış,bir yokmuş,
Sanki hiç yaşamamış,
Zaman deli bir ırmak olmuş,
Yıllar ne kadar da çabuk geçmiş,
Tam üç buçuk yıl,
Dile kolay,
Seni düşündüğümde hala,
Aynı acı,aynı özlem yüreğimi yakar,
Gözlerim dolar...
Yaşasaydın kim bilir nasıl da güzel ,
bir kız olacaktın..
Gözlerin kara kara,kirpiklerin up uzun,
Kıpkırmızı kiraz gibi dudaklarınla,
İnce narin boyunla,
Hayal ediyorum ve seni çok özlüyorum...
Şimdi senin yerinde kimi zaman,
Gamze,kimi zaman Gizem
Onlar büyüdükçe,seni görüyorum onlarda,
Merak ediyorum ve seni eskisinden de çok,
özlüyor ve seviyorum...
Gönül BEYAN
Emekli Öğretmen