- 853 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAMD OLSUN ABÜZ/ETTİN !
---Nasılsınnn Şu/küfem’mmm!
---Hamdolsun Abüz/ettin’immmmm!
Kendi ayaklarımızın üstünde durabiliyoruz artık.
Öyle yumurta yapar gibi çocuk da doğurmuyoruz.
Komşular gerçeğin farkına vardı, yozlaşmayı ve saçmalamayı bıraktılar.
Enflasyon canavarı bile öldü.
Devlet imkanları kötü emellere alet edilmiyor. Eksik demokrasi kültürü, rezil siyaset ve vizyonsuzluk anlayışı son buldu. Devlet kendi çarkını kendisi döndürüyor. Milletin boğazını sıkıp vergi falan da almıyor. Topluma dayatılan bireyin önemsizliği önemini yitirdi. Devlet zartı zurtu değil, bireyin özgür iradesini önemsemeye başladı. Ülkenin en büyük değerinin “halk” olduğu bilincine varıldı.
Kültürel ve sosyal haklardan, herkes eşit şekilde yararlanabiliyor.
Köylerden kentlere göçler durdu.
Oh be…!
Allah katında herkes eşit.
Kadınlar ve erkekler eşit görülüyor artık. Çoğu baba, oğlunun bir kızla dolaşmasını nasıl ki adamlık (erkeklik) olarak görüyorsa, kızının dolaşmasını da kancıklık olarak görmüyor artık.
Bir koca nasıl ki kıllı bacaklarına şort, ayaklarına parmak arası terlik giyinip kasıla kasıla dolaşıyorsa, karısına da illa ki kafanı hörgüçle, sırtını pardösüle, dilini kilitle demiyor.
Hak var, hukuk var, insanlık var, ahlaklılık var.
Tecavüz rekorları kıranları, tecavüzcüleri alkışlayanları kınamak şerefsizlik sayılmıyor. Mesela portakal çalan bir çocukla, bir çocuğa tecavüz eden sapık, hukuk önünde eşit görülmüyor. Sübyanın bekareti bozulsun/bozulmasın, tecavüzcü en ağır şekilde cezalandırılıyor.
Kızlarımız da artık gece yarılarında elini kolunu sallaya sallaya gezen erkekler gibi korkmadan dolaşabiliyorlar ülkemin ak pak sokaklarında.
Ota-boka, çere-çöpe, her şeye din karıştırılmıyor.
Modern toplumla, geleneksel toplum arasındaki duvar yıkıldı. Ahlakın gerektirdiği hedeflere doğru yol alınmaktadır. Erkekleri Kuran-ı Kerim’de daha üstün gösteren, çelişkilerle dolu bir din yorumuna kimse inanmıyor artık.
Kadınlar/kızlar, cinsel obje, mal, meta olmaktan, şiddet görmekten, öldürülmekten kurtuldu. Haremlik selamlık kalktı. Erkeklerle selamlaşabiliyor, tokalaşabiliyor, hatta aynı ortamda sohbet edip, tartışabiliyor kadınlar. Bugüne kadar hiç görmediğimiz o cenneti gördük anaların ayaklarının altında.
Yabancılar kıçıyla bize gülmüyor artık.
Kimsenin tepesinden aşağı bulgur, makarna, kömür atılmıyor. Herkes barakasında, gecekondusunda, yuvasında çok rahat hayatını idame ettirebiliyor, hamd/olsun.
Hatta seçimlerde oyunu özgür iradesiyle kullanabiliyor.
Dinle sarhoş olup, kuyruklu yıldız üstünde seyahat eden filler yere düştü.
Okunmayan kitaplarımızdaki ortaçağ yaşam tarzı, medeniyet ve ahlak anlayışı yürürlükten kaldırıldı.1950 lerden beri cacık olan eğitim sistemimizi düzene soktuk. Halkımızın eğitim ve bilinç seviyesine tavan yaptırdık.
Sırf ahlaklı olacak umuduyla çocuklarımız imam-hatibe zorla gönderilmiyor. İmam-hatiplerin aslında din değil de bambaşka şeyler okuttuğunu anladık. Dinin/ahlakın aslından uzaklaştıkları gibi, gençlerimizi hayata hazırlayamadıklarını, dinle/Allah’la insanları kandıran, hurafeci nice hatiplerin de bu okullardan türediğini anladık.
Altına işeyen, pisleyen, daha konuşmayı bilmeyen üç beş yaşındaki çocuklar, başları döşek çarşafıyla sarılıp, sırtına Kuran yüklenip kurslara gönderilmiyor.
İnsanlığı tattık. Ahlakı hakim kıldık. Artık kimse kimseyi tanrıyla ne korkutuyor, ne de aldatıyor.
Yaşasın..!
Ülkede köpek suratlı gruplar kalmadı.
İnsanlar; inancı, kimliği, mesleği, doğululuğu, memleketi/milleti, yoksulluğu, cahilliği yüzünden aşağılanmıyor, yargılanmıyor, saldırıya uğramıyor. İnsanlık suçu zaman aşımına uğratılmıyor.
İnsanlık vasıflarını kazandık, ıslah olduk hamdolsun.
Bütün milletleri de biz ıslah edeceğiz evel-allah.
Çağdaşlığımız yüzde birlerden yüzde yüzlere çıktı.
Önce cebimizi, kariyerimizi ve de cennetteki parselimizi değil, önce ülkeyi düşünüyoruz. İyiliğimizin, ülkemizin iyiliğine bağlı olduğunun bilincine vardık.
Polisimiz halkına cop sallamıyor, gaz sıkmıyor. Tekme tokat girişip linç etmeye kalkmıyor. Yani kimsenin kimseye cop, şişe v.s. sokarak işkence etiği yok artık.
Tepemizden aşağı zemzem suyu serpiyor, hacı esansı sıkıyorlar.
Sahte milliyetçiliğin pabucu dama atıldı.
Bizlere yön verecek birini aramıyoruz. Lider seçme, seçtikten sonra da kıçını yalama hastalığımızı tedavi ettik elhamdülillah. Lider, ağa, paşa, seyyid, molla devrinden kurtulup, uygar sosyal toplum olduk. Herkes görevlerini, hak ve sorumluluklarını biliyor ve aksatmıyor.
İlim/bilim her ne varsa keşfettik, teknolojiyi geliştirdik. Hele araştırma geliştirme dedinmiydi elimize kimse su dökemez oldu.
Zamanla yarışır olduk. Saniye boşa harcamıyoruz. Lak lakla ömür tüketmiyoruz. Ağdalı/hamasi ama içi boş naralara kendimizi kaptırmıyoruz.
Öyle ya dünya milletleri acayip bir yarış içindeydi. Ufak bir tökezleme zaman kaybettirir, yarışı kaybettirir. Ne büyük salaklık içinde olduğumuzu anladık ve nihayet paçayı sıyırdık hamdolsun.
Sepet dolusu şükranlar sunarız bizi bugünlere taşıyanlara.
Mekanları cop sokulmayan, gaz sıkılmayan tuba ağaçlarının gölgesi olsun onların.
İnsafı yerinde, vicdanı derinde Nurilere Huriler, Hurilere Nuriler nasip olsun inşa-allah.
---Amen Şu/küfem. Amennn…!
*Müsadenizle*