- 1230 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
KAREKTER ÇORBASI
Etrafımda adam sandığım dal kovuklara soruyorum? Allah sevgiyi dürüstlüğü dağıtırken siz hangi lağımda debeleniyordunuz? Bu kadar yalanı dolanı nasıl barındırabildiniz içinize, bu kadar sahtelikle uyku giriyor mu gözlerinize? Ama sizde haklısınız asıl suçlu sizi adam yerine koyan bizleriz. Ama bundan sonra hiç yaklaşmayın. Aklınız varsa uzak durun benden her şeyinizle...
Benim size ihtiyacım yok ve hiç olmadı. Ama şöyle bir bakın arkanıza benim sizin için yaptıklarıma. Bundan sonra aklımdan dahi geçmeyeceksiniz. Menfaatiniz uğruna benden yaralanamayacaksınız. Kapattım tüm kapılarımı çıkarcılara. Ağlamayı da denemeyin artık gözyaşlarınızla da beni kandıramayacak. Hayat bana her zaman karanlık yanını gösterirken ben sizler için çabalıyordum ama mükâfatını aldım. İhanetleriniz ve yalanlarınızla siz buldunuz her zaman sarılacak bir dal ve kalan hep ben oldum...
Tezgâhınızı açmışsınız vefasızlar pazarında; Biriniz tatlı dili sempatikliği ile diğeriniz şiirleri ile pazarlıyorsunuz beş para etmez yüreksizliğinizi. Görmediğiniz ise kokmaya başlamışsınız anlayın sizi bundan sonra beleşe alanda çıkmaz. İnsanlar açtı gözünü tanır oldu siz gibi karakter çorbalarını. Aslında kaynadığınız kazana yakışan bir kaç hatunda da yok değil ama onları sakladım bir başka yazıya.
Neyse demek istemem şu ki hani Allah sevgi ve dürüstlüğü dağıtırken gizlendiğiniz o lağım var ya; dönün oraya oradan başka bir yerde rahat edemezsiniz…
YORUMLAR
Ne çok yazı yazmışsın okumadığım için kınadım kendimi.
Gerçekten dalkavuklar vardır ama nasıl tanıyacağız ki.
Birileri incitmiş seni, boşver aldırma, onlara değer verirsin ancak.
tebrikler papatyam, sen bunları tanımşsın benim gibi yüreğini olduğu gibi açan biri, nasıl tanıyıp korunacak?
selâm ve sevgimle..
efendim yazınızı üzülerek okudum benim anlamadığım burda şiirmi yazıyorlar yoksa onun bunun kuyusunumu kazıyorlar anlaşılan sizleri fena kızdırmışlarki böylesi bir yazıyı kaleme alma gereği duydunuz çok güzelde benzetmelerle nerede duracaklarını iletmişsiniz ağzınıza sağlık allah öylelerine fırsat vermesin kaleminize sağlık saygılarımla selamlar
Harika bir çorba bayıldım ben buna yüreğin sağolsun şairem tüm yüreğimle alkışlıyorum tebrikler sevgimle...
Çorbada benimde tuzum olsun :)
Kusurları gören göz isen kirlidir yüreğin, yılan dillerin...
Özüne bak önce dönde...
Hangi manada açıklarsın yada yargılarsın birini söyle.
Ey insan, kirlenmiş diye yaftalarsın bilmezsin ki sen de fazlasıyla payına düşeni alırsın ahı kalmaz yerde gökte bilesin...
Ar nedir yada arsızlık? çok arsızlar gördüm ar ettim sustum.
Edep nedir yada edepsizlik? çok edepsizlere rastladım ama edebimden sustum.
Yargılamaktan ar ettim eey insan sanma ki şerefsiz haysiyetsiz ,gurursuz'uz sadece nefsine mağlup aciz kulluktan mahkumuz...
Şüphesiz affedici yüce Mevla'nın rahmetine sığınırız,
sen kimsin ki terazinde tartarsın beni, kendini koyda önce tartıya sonra dön bak etrafına , boynunda urganla kendinden bir habersin...
Biz ak'ız siz kara' sınız diyenlerin darağacında asılmışsın .
Çürümüş yüreğinle, kokmuş nefesinle dokunma bana
ey insan
başın sağolsun artık...
DAĞÇİÇEĞİ