- 3478 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HATİCE NİLÜFER DİRİLEN
HATİCE NİLÜFER
Kalbim yanar, soğur..
Heceler düşmez, lal olmuş dilim
Sessizlik yırtar bedenimi .
Yaşlar bağıramaz artık .
Sesim yolcu beni bırakmış.
Gülmez dilim konuşmaz Nilüfer..!
Ama yazar elim,.derdini yükler kelimelere , ah şu yorgunlukta olmasa dahada güzel yazar kalem , konuşur boşluğu doldurur bir güzel.
26/11/2012 akşamı sesim kay..boldu beni terk etti,gideceğim de demedi gitti.. ne oldu böyle sabah işe gittim belki düzelir dedim yok konuşamıyorum artık dudaklarım sessiz bir tren gardaki tek yalnız yolcu ben.
Veznede nasıl çalışacağım bir anda önüm kağıt kalabalığıyla doldu yazarak soruyorum,nasıl oldu bu sağlıklıydım ben.
Çalışamadım zaten ayaklarım bedenim ve ruhum sessiz bir dili almış ta evine yolcu..korku doluyum kimseyle karşılaşmak istemiyorum çünkü ya selam verseler cevap nerede ?
o gün öyle geçti geçici bir durum olduğunu sabah uyanınca düzeliceğimi düşünerek.
Küçük oğlumda kızgın büyük oğlumda ..annelerinin sesini duymak istiyorlar.
İşte sağlık servetmiş insan bir kez daha anlıyor..neyini kaybetsen o kıymetli Allahım sesimi özledim..hemde hemen yıllar aylar geçmesine gerek yok özledim şiir okumayı seni seviyorum demeyi.
Ertesi gün 3. gün sabah ses yok bağırıyorum yok, eşim işe gitti yalnızım tekrardan bir deneme ve boşalan yaşlar, ağlayışımın bile sesi yok.
Doktora birileri götürüyor onlar konuşuyor,doktorun ukala tavırları uyuşt urmadan
gıtlağına bir aletle girecek , birde kızıyor..ah bir konuşabilsem cevap çok bende.
Tam bir hafta daha geçmezse biliyorum ki durum vahim..hislerim öyle söylüyor.
4. gün ses yok birazcık düzelme olsa umut oulcak içimde arada sinirlerim boşalıyor sinirli ve alıngan ve çok hassas oldum kısacık sürede.
Olgun değilim artık çünkü sevgilimi kaybettim çocukluğumdan bu yana sahip olduğum sesimi,bir anda vücut dilimi konuşur oldum..Annemle olan uzun konuşmalarımı özledim...çok.
yazmaya bile küseceğim sanki sesizliğim tüm vücuduma yorgunluk yüklüyor belki yarın devam ederim ya da etmem ama yorgunluk bozacak cümlelerimi susuyorum.
EY HAYAT
Neyin varsa o sevdiğin,
Neyin yoksa o derdin.
Ama bil ki kulağında, , gözünde sesinde, nefesinde ..
EN BÜYÜK SEVGİLİN...SERVETİN.
Hatice Nilüfer Dirilen
YORUMLAR
YAZARIMIZ DİYORKİ^^yazmaya bile küseceğim sanki sesizliğim tüm vücuduma yorgunluk yüklüyor belki yarın devam ederim ya da etmem ama yorgunluk bozacak cümlelerimi susuyorum.^^^
SUSMA BE ÜSTADEMİZ..SUSMA KUS..İÇİNDEKİ DUYGULARI SEVGİNİ..NEFRETİNİ ..ÜMİTLERİNİ HER DUYGUNU KUS..KUKİ MAKELE OLSUN KUS Kİ ŞİİR OLSUN..,,
nİMET VE SAGLIK..UGRUNA ALEM YARATILAN PEYGAMBER İNSANLARIN ALDANDIGI ÜÇ ŞEYDEN BİRİNİN HASTALIK GELMEDEN ÖNCE SAGLIGIN KIYMETİ DİYOR TÜM İNSANLIGA VE SENDE SESİ KAYBEDİNCE BUNU ANLIYORSUN...
^^Olgun değilim artık çünkü sevgilimi kaybettim çocukluğumdan bu yana sahip olduğum sesimi,bir anda vücut dilimi konuşur oldum..Annemle olan uzun konuşmalarımı özledim...çok.^^^
VE HANIMLARIN ANNELERİ İLE YAPTIKLARI UZUN SOHBET VE YEMEK TARİFLERİ BİLE ÖZLENİRMİŞ..KANUNİ SÜLEYMAN..^
Halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi..
Olmasya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi..
DERKEN SİSİZNDE HİSSETİĞİNİZ GİBİ BİR NEFESİN BİLE KIYMETİNİ ANLATMAYA ÇALIŞMAMIŞMIDIR OSMANLI DEVLETİNİN EN İJTİŞAMLI DÖNEMİNDE BU DİZLERİ YAZARKEN..
EFENDİM TEŞEKKÜRLER BU MAKELDE YAŞANANI DİLİ USTACA KULLANARAK ANALATMANIZ BENİ ETKİLEDİ..VALLAHİ ŞİMDİ SİGARA YAKACAKTIM VAZ GEÇTİM SAGLIK ÖNEMLİ İMİŞ DEDİM..TEBRİKLER EFENDİM KALEMİNİZ KAVİ YÜREGİNİZ ÇOŞKUN OLSUN HER DAİAM.