- 570 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK SAÇMALAMALARI... :)
Hiç bir zaman hayatınızı güzel ve iyi bir hale getiremezsiniz,ta ki geçmiş hatalarınızın ve sıkıntılarınızın siz bırakıp gitmesine izin verinceye kadar ....
Çünkü,herşey sonunda güzel olur yada düzelir bir şekilde. Eğer ki ,düzelmezse bilin ki bu son değil aksine bir başlangıçtır.
Birisini sevmek insanı incitir hele ki karşılıksız olursa bu daha da acı verici ve yaralayıcı olur.Fakat bundan daha fazla acı veren şey ise insanı sevdiği kişiye düşüncelerini söyleyecek cesareti hiç bir zaman kendisinde bulamamasıdır bence.
Bazen Tanrı bizden doğru insanı sevmeden ve tanımadan önce birkaç veya duruma göre çok sayıda yanlış insanlarla olmamızı ister yani onları sevdiğimizi zannederiz fakat gerçek yani doğru sevdiğimiz insanla tanıştığımızda ise ona nasıl şükredeceğimizi bilemeyiz bu hediyeye ve karşısında ona ne verebileceğimiz konusunda tıkanır kalırız nedense...Çünkü biz insanlar için genel bir gerçek var ;genelde elimizdekinin kıymetini elimizden çıkmadan nedense anlamayız yada anlamak istemeyiz.
Hayatta çok nadir şanslardan biridir aslında sizin sevdiğiniz kişinin de sizi seviyor olması ve kusursuz bir güzelliktir bu duygular...İşte bu yüzden bunu sahiplenerek sizi bırakıp gitmesine ve bu güzel duyguların yok olmasına izin vermeyin.Çünkü bu şans bir daha elinize geçmeyebilir.Aşk onun içindir ki;şunu ifade eder; duygularından uzaklaşarak tutkuyla,romantizmle sevdiğiniz kişiyi bulmanız ve onu daima önemsemenizdir.Ve bilmelisiniz aşk metreyle veya herhangi bir ölçü birimiyle de ölçülmez aşk ancak gerçek bir sıkıntı anında cananı için canını verebiliyorsan işte o zaman;bir ölçümü belki testi yapılabilmiş olur.Ve hiç bir zaman kimseye kendinizi zorla sevdiremezsiniz çünkü bu mümkün değildir.
Eğer birisini severseniz onun adını daire içine alın ve bir kalp çizin etrafına çünkü kalp kırılabilir ama daire sonsuza kadar uzanır ve kalır.
Eğer birisi gerçekten sizi seviyorsa ,her zaman sizin hakkınızda güzel düşünür,sizin sevdiklerinizi sever,sizin yürüdüğünüz yolda her gün de olsa yürümeyi sever,sizin başarınız için dua eder ve sizin bütün düşüncelerinize saygı gösterir.Ve sizi seven kişi sizi önemser ve sizin için her türlü fedakarlığı yapabilir ve sizi hiçbir zaman düş kırıklığına uğratmaz...
Aşktan bir karşılık beklemeyin ve ummayın bekleyin ki ilk önce kalplerinizde büyüsün ve yerleşsin,eğer karşılıklı olmazsa bırakın sizin yüreğinizde büyüsün aşıkınızın fidanı.
Hayal etmek istediğiniz şeyi hayal edin,gitmek istediğiniz yere gidin,olmak istediğinizi olun,çünkü sadece bir hayatımız ve bütün istediklerimizi yapabileceğimiz tek bir şansımız var.Hiç bir zaman pes etmeyin hele ki hala uğraşıyor ve deniyorsanız bir şeyleri değiştirmeye....
Unutmayın ki herşey bir gülümsemeyle başlar,aşklarda ilk rüyalarla başlar ve hayat gözyaşlarıyla sona erer.Ve aydınlık bir gelecek ancak ancak unutulmayan ve maziden güç alarak kurulmuş bir gelcekle mümkü olur bunları unutmayın lütfen...
Saygılarımla
M.ZAHİD AY (2.3.2008)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.