YORUMLAR
Umarım duyuyordur ama saçlarına aklar düşmüş birisi olarak eğer gitmişse bir kere geri geleceğini sanmıyorum , dost acı söylermiş ama bunlar hayatın gerçekleri malesef keşke gidenler gelseler diye umut ediyor işte bazen insan gelmiyeceğini bile bile ........
Hüzünlü bir yazıydı , sevgiler ......
Uzatmaları oynuyorum artık...Her geçen saniye tükeniyorum...Geleceksen gel gücüm kalmadı...Seni beklemekle geçmesin ömrüm...Gel...Ne olur gel...Her kimsen ve neredeysen gel...Çorak topraklarımı yağmur ol yağ üzerime,ellerimi tut,gözyaşlarımı sil,içimdeki acıyı dindir...Şakaklarıma aklar iyice düşmeden,umutlarım bitmeden gel..Gece yarıları kabuslarını bitir,sen diye yastıklara sarılmayayım...Hüzünlü şarkılar söyletme...Gel... Gelmeyeceksin biliyorum...En azından sendeki beni bana geri ver...Nerdesin...Duymuyor musun beni???
Bu kadar feryattan sonra duymamışsa çok ayıp eder zaten....HARİKAYDI
Güzel ve insanı derinden etkileyen bir anlatımdı...
Nedense işte çoğu zaman gelmiyor beklenenler,
bazen de geliyorlar fakat durum zannedildiği ve hayal edildiği gibi güzel olmuyor,
belki de bekleyenler zaten ne beklediklerini bilmemektedirler,
ya da en iyisi hepsini boşvermek ve sağ taraftaki dosta sarılmak,
soldaki dostu da unutmamak gerek tabi bu arada...
Ellerinize sağlık,güzel bir yazıydı...
"sayısını unuttuğum günlerce bekleyişten
ben yorgun rıhtım taşları yorgun
ard arda geçen o büyük gemiler durmuyor artık bu limanda
duranlardan sen çıkmıyorsun"
böyle anlatmış şair umutsuzca bekleyişi...umarım çok geç olmadan gelirler beklenenler...
içimde kendimi bulduğum hüzün kokan satırlar için teşekkürler...