- 706 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
AYLARIN GETİRDİKLERİ
İşte gidiyor bir kasım daha .
Toparlanıyor topluyor bavulunu ağır ağır. 3-4 gün sonra yolcu o da.
O gider gitmez aralığı misafir edeceğiz. Bakalım bize neler getirecek .Kimbilir neler koyuyor bavula şimdi .Şiddetli soğuğunu ve yağmurunu getirir. Belki de beyaza boyar bizi ,
karpostallaştırır doğayı.
Derken gelir yılbaşı. Yeni umutlar yeni yılda var olur.Gerçekleşmesi beklenen dilekler vardır.
Ocak yeni yaşama hevesi düşürür yüreklere . Yeniyi yaşamak ne güzeldir.Hayata sıfırdan başlamış gibi...
Şubat ise eksikleri anımsatır bana. kendi hikmetindendir hep. Eksiklerin ayı ...
Yaşanmamış yaşanmayacak , olamayacak olanlar yerleşir bu aya .
Misafir olma sırası marta gelince biraz soğuk biraz sıcak derken geçiverir hızlıca.
Ardından gelen nisan ise ocaktan kalmış yeniyi taşır .Bu kez uyanış şeklindedir.Doğada ki uyanış canlandırır bedenleri.
Mayıs ise doğaya gelinlik kız gibi süsler .Papatyalardan taçlar yapar başına.Gelinciklerle dizer gerdanına.
Haziranda ise verim artık . Sıcağın getirdiği...
Doğa en güzel gelinliğini giymiştir ....
Temmuzsa hep aynı şeyleri getirir bize .Bavulundan başka bişey çıkmaz . susuzluktan çatlamış dudakları vardır onun. Yağmurunu özletir sıcağıyla.
Ardından gelen ağustosunda pek farkı yoktur ondan hani.Kardeştirler.o da aynısını getirir bize.Bir bakıma üşümüş yürekleri ısıtırlar.
Arkalarından seyreden eylül farklıdır artık onlardan .İki kardeşin getirdiği sıcaklığı yok eder biraz biraz. Serinletir havayı. Kış hazırlığı yapar.Bu kezde kavrulmuş yürekleri su serper az biraz .Eylülün getirdiği de işte budur serin hava ve sonbahar yağmurları..
Özlenen yağmur eylülün bavulundan çıkar.
Ardından gelen ekim ise eylülün yağmurlarından çok daha fazlasını getirir. Serin havasını daha da serinletir, aciz yapar. sararttığı yaprakları döker teker teker.
Mayısın giydirdiği gelinliği çıkarır gider.
Ve yine şu anda bırakıp gitmekte olan kasım gelir yine arkasında da aralık kapımıza ...
YORUMLAR
Ardından gelen ekim ise eylülün yağmurlarından çok daha fazlasını getirir. Serin havasını daha da serinletir, aciz yapar. sararttığı yaprakları döker teker teker.
Mayısın giydirdiği gelinliği çıkarır gider.
Ve yine şu anda bırakıp gitmekte olan kasım gelir yine arkasında da aralık kapımıza ...
günler aylar yıllar işte böylece su gibi akıp gider
değerli edebiyat öğrencisi bu güzel yazınızı kutlarım
sağlık ve selametle kalınız.